Fabia Kres

Kres

Lid
Ohh het eet geen brood hoor..
Hoe zit het met de pakkingen? Alles is gewoon weer te gebruiken of moet het worden vervangen ?

Joske

Forumguru
pakking op je EGR klep kost 2,65 het stuk bij je dealer (2 stuks)
idem voor een nieuwe pakking op je gasklephuis.

turboturbo

Forumguru
Hm als ik de tekening bekijk is de EGR / gasklephuis tóch min of meer hetzelfde als bij mijn 1.2. Met dat pijpje wat vanaf het gasklephuis zo naar voren gaat en dat via een bocht terug naar de EGR.

Kres

Lid
Ga ze beide doen.
Wil absoluut niet ondankbaar overkomen maar zou je de hele plat kunnen posten zodat ik de onderdeel nr's kan zien?

Heel erg bedankt alvast..

turboturbo

Forumguru
30 en 31 zijn koperen pakkingen; ik heb ze her-gebruikt (waar haal je tenslotte nieuwe op zaterdagmiddag :nono:) Dat lijkt prima te kunnen. Aan de andere kant zou ik het niet laten nu je dit op tijd weet en goed voorbereid eerst de onderdelen in huis gaat halen :thumbsup:

Joske

Forumguru
Ga ze beide doen.
Wil absoluut niet ondankbaar overkomen maar zou je de hele plat kunnen posten zodat ik de onderdeel nr's kan zien?

Heel erg bedankt alvast..
geen probleem hoor, moet ik wel in een aantal screenshots doen, momentje ;)

Joske

Forumguru
Zo, dat heeft me wel 3 minuten van me leven gekost :D

Naamloos173.png Naamloos29.png Naamloos314.png Naamloos421.png Naamloos527.png Naamloos6.png

dat zouden ze allemaal moeten zijn, wel wat puzzelwerk op deze manier, maar je kan de bijlagen ook apart opslaan ;)

Joske

Forumguru
(herinnert zich de handen van @turboturbo plus het gejammer gedurende een 6tal maanden over het feit dat het toch zo een rotklus geweest was maar dat hij toch supercontent was dat ie het gedaan had!! :D ;) ;) ;) )

turboturbo

Forumguru
Dat roep ik idd maar al te graag in herinnering :D:laugh:

Hoewel dat forumlid die z'n H4 pitje ging vervangen en daar een gebroken pols aan overhield niet te overtreffen valt....:troost:

Laatst bewerkt:

Kres

Lid
Morgen de onderdelen bestellen.

Bedankt voor de heads up turboturbo.
Zit zelf ook in de auto branche en ik weet hoe vies scherp de binnenkanten van auto's kunnen zijn.

Kres

Lid
Kleine update dat geen update is.. maar werk aan mijn Fabia ligt even still tot het einde van de maand.
Heb het gewoonweg veel te druk om de langdurige klussen aan te pakken.
Om te beginnen een grote beurt. Alle vloeistoffen behalve de koelvloeistof vervangen.
De daar bij horende filters.
Dan ook nog het gasklephuis en de egr kop schoonmaken en in leren.
Daar wil ik gewoon een dag voor uittrekken. En geen gehaast.

Kres

Lid
Zaterdag is het zo ver.. Even een hele dag aan de skoda besteden.
Hoeveel olie gaat er in de versnellingsbak? Die wil ik ook meteen doen..

Bovenaan Onderaan