Fabia II Sport besteld

cvegreen

Forumguru
Die maken wel meer fouten.

Toch vind ik het een heel goede site. Ik zit daar op hun forum ook en die site krijgt hel vaak bezoek van mij . Als iemand gelijk zo een beetje autoliefhebber ben is dat een goede site .
Voor mij als belg is dit ook een site die ik regelmatig bezoek http://www.automagazine.be/NL/ daar vind ik meer gegevens die gegeven worden volgens de belgische wetgeving. De prijzen zijn ook Belgisch en dus lager dan in Nederland.

FAbia II 1.9 TDi Sport besteld

Ik heb een nieuwe fabia 2 besteld, nog 8 weken wachten nu:(

Specs:
- 1,9 TDI SPORT
- Black magic Metallic
- Attractive pakket(PDC, Radio Dance, Bandenspanning controle, climatronic)
- Sunset achterruiten
- 16 inch Atria
- Wit dak
- Witte spiegelkappen :-)

Wat vinden jullie ervan?

Okki

Forumguru
Mooie auto. Zag hem bij mijn dealer staan in het rood met wit dak en witte spiegelkappen.

En nou niet gaan praten over na-aparij van een Mini. Vroeger (jaren 70) waren er heel veel auto's met een dak in een andere kleur gespoten (meestal wit of zwart) en ook met van die skai dakbedekking (wellicht ook iets om te re-introduceren (ofwel retroduceren?))

Sportstoelen Fab2 zijn Fab!

Zo is het maar net! Dat witte dak en die spiegels dan erbij geeft het iets extra's. Ik wilde in eerste instantie die Atria 16 inchers ook wit laten maken maar heb me toch bedacht omdat denk ik teveel 'ralley' effect geeft.

Ik heb zelf nog proef gereden in een witte met zwart dak en zwarte spiegels ook erg vet!

Klinkt als een opportunity, www.kleurjedak.nl :)

Mooie auto. Zag hem bij mijn dealer staan in het rood met wit dak en witte spiegelkappen.

En nou niet gaan praten over na-aparij van een Mini. Vroeger (jaren 70) waren er heel veel auto's met een dak in een andere kleur gespoten (meestal wit of zwart) en ook met van die skai dakbedekking (wellicht ook iets om te re-introduceren (ofwel retroduceren?))

Sportstoelen Fab2 zijn Fab!

Mooie auto, is het die met die geweldige sportstoelen?
Die vindt ik nog een tandje beter zitten dan die van de O2.
Hele leuke auto!

Ja zeker die met die geweldige sportstoelen. Heb de 1,9 tdi SPORT. Dus ook de adaptieve mistlichten:-). Kan niet wachten tot ik het bakkie krijg!

Gefeliciteerd met de aankoop. Mooie complete uitrusting. Ik moet wel zeggen dat mijn Fabia geen rammels heeft maar niet helemaal echt kraakvrij is. Je hoort af toe toch geluiden uit de auto komen.
Thanks, oe ok maar dat zal de pret hopleijk niet drukken:-)

TL@

Forumguru
Ik heb een nieuwe fabia 2 besteld, nog 8 weken wachten nu:(

Specs:
- 1,9 TDI SPORT
- Black magic Metallic
- Attractive pakket(PDC, Radio Dance, Bandenspanning controle, climatronic)
- Sunset achterruiten
- 16 inch Atria
- Wit dak
- Witte spiegelkappen :-)

Wat vinden jullie ervan?

Dat zal ik mijn vrouw maar niet laten lezen, ze is ook helemaal zot van die combinatie.

Dat zal ik mijn vrouw maar niet laten lezen, ze is ook helemaal zot van die combinatie.

Ik wilde in eerste instantie ook de velgen wit laten spuiten, alleen was dat 130 euro inclusief btw per velg, vonk iets teveel van het goede ghighig en misschien ook zoals ik al zei ietsje te ralley, alhoewel een mini met witte velgen wel erg strak is.

LenK

Forumguru
Zo mevrouw LenK heeft haar Fabia II Sport in ontvangst mogen nemen.
Met het nieuwe kenteken ??-GBJ-?

Enkele bevindingen:

Rijdt en zit toch een stuk beter dan de Fabia I waarmee we naar de dealer toe reden.
Heerlijke sportstoelen, goede steun.

PDC werkt dus wel op de Dance Radio, net als bij de O2.

Geluid van de speakers rondom is ook goed te hebben, ook weer een flinke vooruitgang tov eerst.

Maxidot op de F2 is alleen om te kijken. Itt de O2 kun je er niks mee regelen of afstellen.
Maar toch wel aardig om te hebben, want de radio gegevens komen er bijvoorbeeld ook op en het display is erg duidelijk.

Wat ik nog mis is automatische deurvergrendeling (kan misschien door de dealer ingesteld worden?)

Geen irritant pingping als je de gordel nog niet om hebt, alleen Fasten Seatbelt op het display (werkt ook voor de passagier)

Climatronic is ook erg handig geplaatst voor afleesbaarheid en bediening.

En de bediening en installatie van de Dance is net als van mijn eigen Audience een toonbeeld van gebruiksgemak.
Kan me niet voorstellen dat iemand na ervaring met zo'n Skoda apparaat nog een 1-din geval in zijn Skoda wil want behalve dat het er meestal niet uitziet in het dashboard, zijn die apparaten zonder manual niet aan de praat te krijgen is (druk 2 x op het ronde knopje terwijl u dat knopje ingedrukt houdt en dergelijke krampachtige handelingen om zo'n aftermarket ding af te stellen). En zonder er naar te kijken zijn ze ook meestal niet te bedienen, terwijl je met de Dance, Stream of Audience alles op de tast gemakkelijk kunt vinden.

Dus mevrouw LenK is weer helemaal in haar nopjes. Bedenk net trouwens dat we geen bos bloemen of flesje wijn hebben gehad. Bij een besteding van € 18500 had dat er wel van af gekund, dus ik ga er maar van uit dat het verkopertje dat vergeten is.

Klinkt heel goed!!!!! Ik ga ook heel erg blij zijn met de mijne.

De dealer vertelde me dat ie deze week uit de fabriek rolt en dan half juni er is, maar dan moet het dak nog gespoten worden dus denk dat ik 3de week van Juni ook lekker kan rijden.

Die bos bloemen vind ik een btje jammer!

Abo

Lid
Gefeliciteerd met de aanschaf van de Fabia II Sport.
Welke motor zit er eigenlijk in?

Overigens kreeg ik bij mijn nieuwe auto ook geen bos bloemen, maar wel een fles wijn. Maar, ik drink geen alcohol en dus gaf ik de fles terug aan de verkoper. :)

EdK

Forumguru
Wat ik nog mis is automatische deurvergrendeling (kan misschien door de dealer ingesteld worden?)

Geen irritant pingping als je de gordel nog niet om hebt, alleen Fasten Seatbelt op het display (werkt ook voor de passagier)

auto deurvergrendeling even bij de dealer laten instellen , is paar minuten werk !!

Ping ping van gordel zit er wel in !! Ga maar rijden zonder gordel , zodra je boven de 20 of 30 km per uur komt begint in wel te pingele pingen !!

Feliciteer mevr Lenk maar met haar nieuwe aanwinst !!

bing69

Actief lid
Zo mevrouw LenK heeft haar Fabia II Sport in ontvangst mogen nemen.

Kan me niet voorstellen dat iemand na ervaring met zo'n Skoda apparaat nog een 1-din geval in zijn Skoda wil want behalve dat het er meestal niet uitziet in het dashboard, zijn die apparaten zonder manual niet aan de praat te krijgen is (druk 2 x op het ronde knopje terwijl u dat knopje ingedrukt houdt en dergelijke krampachtige handelingen om zo'n aftermarket ding af te stellen). En zonder er naar te kijken zijn ze ook meestal niet te bedienen, terwijl je met de Dance, Stream of Audience alles op de tast gemakkelijk kunt vinden.
Een reden om de F2 bina niet te kopen was juist die grote radio, die zat irritant in de weg bij mijn knieen. Deze zit nu lekker vrij dankzij mijn 1 din radio:laugh:

Bovenaan Onderaan