Zo mevrouw LenK heeft haar Fabia II Sport in ontvangst mogen nemen.
Met het nieuwe kenteken ??-GBJ-?
Enkele bevindingen:
Rijdt en zit toch een stuk beter dan de Fabia I waarmee we naar de dealer toe reden.
Heerlijke sportstoelen, goede steun.
PDC werkt dus wel op de Dance Radio, net als bij de O2.
Geluid van de speakers rondom is ook goed te hebben, ook weer een flinke vooruitgang tov eerst.
Maxidot op de F2 is alleen om te kijken. Itt de O2 kun je er niks mee regelen of afstellen.
Maar toch wel aardig om te hebben, want de radio gegevens komen er bijvoorbeeld ook op en het display is erg duidelijk.
Wat ik nog mis is automatische deurvergrendeling (kan misschien door de dealer ingesteld worden?)
Geen irritant pingping als je de gordel nog niet om hebt, alleen Fasten Seatbelt op het display (werkt ook voor de passagier)
Climatronic is ook erg handig geplaatst voor afleesbaarheid en bediening.
En de bediening en installatie van de Dance is net als van mijn eigen Audience een toonbeeld van gebruiksgemak.
Kan me niet voorstellen dat iemand na ervaring met zo'n Skoda apparaat nog een 1-din geval in zijn Skoda wil want behalve dat het er meestal niet uitziet in het dashboard, zijn die apparaten zonder manual niet aan de praat te krijgen is (druk 2 x op het ronde knopje terwijl u dat knopje ingedrukt houdt en dergelijke krampachtige handelingen om zo'n aftermarket ding af te stellen). En zonder er naar te kijken zijn ze ook meestal niet te bedienen, terwijl je met de Dance, Stream of Audience alles op de tast gemakkelijk kunt vinden.
Dus mevrouw LenK is weer helemaal in haar nopjes. Bedenk net trouwens dat we geen bos bloemen of flesje wijn hebben gehad. Bij een besteding van € 18500 had dat er wel van af gekund, dus ik ga er maar van uit dat het verkopertje dat vergeten is.