Fabia II combi 1.2 12 V Ambiente besteld

cvegreen

Forumguru
Dat is altijd balen natuurlijk als je schade aan je wagen hebt . Zeker als het steenslag is waar je niets kan aan doen . Ik rij op een nieuw gegoten stuk asfalt altijd met wat meer plaats tussen , omdat er altijd wel kleine stukjes asfalt blijven rond slingeren. na een paar dagen zijn ze allemaal al aan de kant gereden , dan rij ik er ook weer normaal over .
 
Hopelijk levert dat wat op. Echt zonde om op die manier schade op te lopen aan je auto... Uiteraard kan je het - als je all-risk verzekert bent - wel bij de verzekering claimen maar dat kost je dan wel je noclaim korting.

Hopelijk passen ze die N3 ook snel weer aan voordat er nog meer mensen schade oplopen.

Ik heb er spijt van dat ik geen no claim beschermer genomen heb.
Ik heb de verzekering al gebeld en nu zit ik in trede 8 en dan ga ik naar trede 4 dus is een flinke achteruitgang.
 

Michel

Forumguru
Ik heb er spijt van dat ik geen no claim beschermer genomen heb.
Ik heb de verzekering al gebeld en nu zit ik in trede 8 en dan ga ik naar trede 4 dus is een flinke achteruitgang.

In dat geval wordt het dus afwegen wat er meer kost: claimen bij de verzekering en dan bepalen wat de extra kosten zijn om na verloop van tijd weer in trede 8 te komen of zelf de schade betalen.

Beide opties zijn niet leuk, want hoe dan ook kost het je altijd geld.
 
Nog steeds tevreden pas de 15000 km beurt gehad en op naar de 30000.
Maar ik heb toch een probleem, vorige week heb ik de parrot 3100 ingebouwd.
Alles ging goed alleen is het stekkertje van de antenne afgebroken(dus he stekkertje dat in de Dance gaat).
Ik ben bij de dealer geweest maar die denken dat en een nieuwe kabel getrokken moet worden.
Is er hier iemand die er een andere oplossing voor heeft.
 

cvegreen

Forumguru
Eens in je foto album gaan zien , toch een prachtige wagen dat jij daar bezit hoor , is heel mooi in die kleur . eens wat anders dan cappucino beige . De 1.2 motor is een heel fijne motor , krachtig onderin en toch zuinig . Vraag me wel af hoe de 1.2 TSI is ,die in de yeti verkrijgbaar .
 

cvegreen

Forumguru
Dat zou ik ook wel willen weten ja.
Die TSI motoren hebben toch veel meer pk's.

heeft wel 4 cilinders en met turbo , denk wel dat dit een leuk motortje moet zijn. Als je al een 1.4 TSI kan krijgen in een superB die zoveel groter is , denk ik wel dat dit een pittig kleintje moet zijn . Als je de reactie's van de 1.8TSI rijders hier leest , moet dit wel een leuke opstelling zijn.
 
Bovenaan Onderaan