Eindelijk dan een postje over mijn auto. Ik lurk al een tijdje en vraag af-en-toe iets, maar heb deze post te lang uitgesteld.
Ben super blij met m'n F1 ! Elke rit begint en eindigt nog steeds met een glimlach. Nog geen enkel moment spijt van de keus gehad. Mooi zwart, lederen bekleding, airco en genoeg ruimte voor ons gebruik. Enige minpuntje is dat ze zo hoog op haar pootjes staat. Maar daar gaat binnenkort iets aan gedaan worden.
En vanaf nu weet ik altijd iets om te vragen aan sinterklaas...
Mijn verlanglijstje :
- Verlagen
- Zomervelgen (17", a-la velgen van Sportline)
- Donkere tint na B-stijl
- Donkere achterlichten
- Dorpellijsten
- Uitlaat voor iets donkerder geluid
- Seat Leon RS lip onder voorbumper (dank Darkprojectx !
)
-Type plaatje verwijderen (direct na aankoop gedaan)
-Chromen ringen rond klokken (zag ik toevallig bij Morrenhof in Deventer liggen)
Wat (eerst) gedaan moet worden :
- Remschijven en remblokken voor vervangen
- Trekhaak monteren (lastig op vakantie met klapkar zonder trekhaak
)
- Nieuwe banden (droogtescheurtjes in loopvlak (!) op 1 band)
Op basis van posts op dit forum zijn het schijven van Brembo en blokken van Ferodo geworden. De bestelling is de deur uit en binnenkort ga ik ze monteren. Voor een trekhaak heb ik wat vragen uitgezet, aangezien het geen slijtageonderdeel is mag het van mij best eentje van een sloop zijn, zolang ie maar recht is. De verlaging wil ik met Weitec veren gaan doen, ook weer op basis van ervaringen van medeforumers. Ben nog even aan het zoeken naar een goedkoop adresje, al kom nog niet echt verder dan winparts. De banden wacht ik nog heel even mee omdat ik dat wil combineren met nieuwe velgen.
Naast al deze leuke uiterlijke dingetjes, wil ik ook wel iets aan de motor doen. Maar wat is er allemaal mogelijk... Ik kom zelf (nog) niet echt verder dan een ander luchtfilter. Wie heeft tips ?
Nog even wat fototje's van hoe de f1 er nu bij staat.

Ben super blij met m'n F1 ! Elke rit begint en eindigt nog steeds met een glimlach. Nog geen enkel moment spijt van de keus gehad. Mooi zwart, lederen bekleding, airco en genoeg ruimte voor ons gebruik. Enige minpuntje is dat ze zo hoog op haar pootjes staat. Maar daar gaat binnenkort iets aan gedaan worden.
En vanaf nu weet ik altijd iets om te vragen aan sinterklaas...

Mijn verlanglijstje :
- Verlagen
- Zomervelgen (17", a-la velgen van Sportline)
- Donkere tint na B-stijl
- Donkere achterlichten
- Dorpellijsten
- Uitlaat voor iets donkerder geluid
- Seat Leon RS lip onder voorbumper (dank Darkprojectx !
-
-
Wat (eerst) gedaan moet worden :
- Remschijven en remblokken voor vervangen
- Trekhaak monteren (lastig op vakantie met klapkar zonder trekhaak
- Nieuwe banden (droogtescheurtjes in loopvlak (!) op 1 band)
Op basis van posts op dit forum zijn het schijven van Brembo en blokken van Ferodo geworden. De bestelling is de deur uit en binnenkort ga ik ze monteren. Voor een trekhaak heb ik wat vragen uitgezet, aangezien het geen slijtageonderdeel is mag het van mij best eentje van een sloop zijn, zolang ie maar recht is. De verlaging wil ik met Weitec veren gaan doen, ook weer op basis van ervaringen van medeforumers. Ben nog even aan het zoeken naar een goedkoop adresje, al kom nog niet echt verder dan winparts. De banden wacht ik nog heel even mee omdat ik dat wil combineren met nieuwe velgen.
Naast al deze leuke uiterlijke dingetjes, wil ik ook wel iets aan de motor doen. Maar wat is er allemaal mogelijk... Ik kom zelf (nog) niet echt verder dan een ander luchtfilter. Wie heeft tips ?
Nog even wat fototje's van hoe de f1 er nu bij staat.