Fabia Combi

Eindelijk groen licht gekregen voor het bestellen van:

Mijn 1e Fabia Combi 1.2. Ambition Business Line. Zonder extra opties.
Hij is uiteraard al vrij compleet.

Besteld bij Toyota Kooijman in Tiel...

Levertijd ongeveer 8 - 10 Weken :shocked:, had hem liever iets eerder gereden maar tis niet anders :473:

Laat bij de dealer nog een parrot inbouwen de 9100.. Zit alleen nog even te kijken waar te plaatsen maar dat komt wel goed.
Ook zou ik graag mijn ramen nog laten blinderen, achter in elk geval. Maar dat moeten we nog bekijken!:xyxthumbs:
 

Fabia

† In Memoriam
Een Skoda bestellen bij Toyota dealer? Vertel! Maar welkom bij de club van 1.2 Ik met heel veel plezier in een 1.2tje. Echt een heerlijke motor met meer dan voldoende trekkracht.
 
Het betreft een lease auto in dit geval.. mijn werkgever had het liefst dat deze daar besteld zou worden, ivm de goede service en contacten...
levertijd valt me wel tegen maar goed nog maar even afwachten.

Ben wel erg benieuwd naar de prestaties van de moter!
 
Bedankt voor de reacties,
als ik ervaringen heb ga ik ze neerzetten, maar goed voorlopig nog even wachten! :xyxthumbs:
 
Momenteel prive heb ik een Seat Arosa en een VW Polo.
Tijdelijk als leaseauto heb ik een toyoya yaris. dus dat is wel heel wat anders.
 
Haha.

dat is dus precies de reden:
bebe13.gif
Er is nl een kleintje op komst.
bebe8.gif

Dus vandaar ook de ruimte!@
 
Heb hem besteld in de kleur zwart metallic. VInd ik toch wel een erg mooie kleur en staat goed bij de auto
 
Haha,

de auto als het goed is half mei... produktie week 18 volgens de dealer.

De baby half juli... dus de auto heeft nog wat speling! :530:
 

tlpeter

Actief lid
Haha,

de auto als het goed is half mei... produktie week 18 volgens de dealer.

De baby half juli... dus de auto heeft nog wat speling! :530:

Wat was de productie week van de kleine ? :D

Gefeliciteerd met de combi
Ik rij zelf ook met de zwarte combi en het blijft een mooie auto,ook als deze vies is :D
 

Hetzer

Forumguru
Wat was de productie week van de kleine ? :D

Gefeliciteerd met de combi
Ik rij zelf ook met de zwarte combi en het blijft een mooie auto,ook als deze vies is :D

:ot: Echt niet een zwarte auto is pas mooi als die schoon is en staat te glimmen in het zonlicht :winkie:
 

cvegreen

Forumguru
gefeliciteerd met de baby op komst en met de nieuwe wagen op komst .
De baby , dat komt wel in orde . Wij hebben hier twee klein mannen rond lopen , soms halen ze wel het bloed van onder je nagels (vooral de oudste , die is bijna 3) , maar als ze dan spontaan naar je toe komen gelopen om een knuffel of een zoen, ja dan smelt je gelijk hoor . Echt zalig kids in huis hebben.
De fabia 2 vind ik ook een heel mooi ogend autootje , ik rij nog met een F1 en ben er super tevreden over . Mijn beste auto die ik ooit heb gehad . Ik heb nog een 1.2 6V motor erin steken met een luttele 54 Pk , maar heeft reeds veel trekkracht in lage toeren, en dat maakt het motortje zo levendig , weet ook vrij zuinig om te springen met brandstof , maar daar heb jij als chaufeur heel veel in de pap te brokken . Je kan hem natuurlijk ook heel onzuinig maken , maar het kan vrij zuinig . Ik heb ook een black magic mica kleurtje , als hij net gewassen is , heel prachtig mooi , maar is heel snel weer vuil ook .
Veel succes met wachten , en een leuke zwangerschap toegewenst .
 
Bedankt allemaal voor de reacties. Erg leuk

we wachten het rustig af.. Hoop dat de auto zsm hier in NL is. Dan ga ik direct eens even een kijkje nemen bij de dealer. Moet nog wel een carkit ingebouwd worden.
Een parrot MKI 9100.. maar dat doet de dealer voor me. Inmiddels al bij een andere topic aan het kijken waar de mooiste en beste plaats is voor de carkit.

De zwangerschap tot op heden loopt het allemaal best lekker (volgens mijn vrouw dan) haha! K:aangenaam:
 
Bovenaan Onderaan