Auto zaterdag 9/10/2010 opgehaald, goed ontvangen bij de dealer. Kopje koffie, alles goed nagelopen, uitleg, leuke attentie voor de vriendin gekregen, betaald en op weg...
We hebben nu afgelopen weekend al 300km gereden met de auto, en de auto begint steeds beter te rijden. In het begin vond ik de auto niet zo goed remmen, en het schakelen ging allemaal wat stroef, maar goed dat moet nog allemaal "inslijten". Ook moet ik enorm wennen aan het schakelen en het vermogen onder in de toeren
(geen turbo!).
Na de 300km die we al gereden hebben zijn de remmen al een stuk beter, en gaat het schakelen ook al wat soepelder. Ik heb de eerste 300km rustig aangereden totdat de motor goed warm was (olie warmer dan 85 graden) en heb hem dan belast tussen de 1500 - 3500 toeren. Ook heeft het Mergelland route tourtochtje de auto goed gedaan, na deze heuvelachtige tocht was de auto voelbaar ietsje sterker.
De auto rijdt zeer goed en erg comfortabel, ik ben er zeer blij mee!
Aangezien de auto nog steeds verder "los" moet komen kan het alleen
maar nog beter gaan.
Oh jah, mijn verbruik momenteel van de eerste 300km (incl. Mergelland route) bedraagt 4.7l / 100km, dus dat is al redelijk goed...