Fabia 4 2021 afmetingen en info

EdK

Forumguru
maar de keuze in opties/accessoires zal ook beperkt zijn.
Het zal wel ala VW zijn/worden
Maw je kunt uit een aantal pakketten kiezen.
Dus je wil het één er in hebben en zit je meteen vast aan wat andere shit die je eigenlijk geheel niet wil hebben....
 

EdK

Forumguru
Wacht nog wel een ruim jaar voor ik de combi kan samenstellen in de 4 versie
 

MarcoO2

Forumguru
Inmiddels staat'ie op de site. Best een leuk bakkie. Maar... ik heb net even een Faabje samengesteld op basis van wat ik in mijn huidige en voorgaande auto's heb. Ik kom dan zonder heel gek te doen (ik heb me ingehouden qua opties) op € 30.940,00... dat vind ik echt bizar veel geld voor een auto als de Faab.
 

Kanerr

Forumguru
Inmiddels staat'ie op de site. Best een leuk bakkie. Maar... ik heb net even een Faabje samengesteld op basis van wat ik in mijn huidige en voorgaande auto's heb. Ik kom dan zonder heel gek te doen (ik heb me ingehouden qua opties) op € 30.940,00... dat vind ik echt bizar veel geld voor een auto als de Faab.

Heb beetje lopen tellen in de bronchure maare dan is ie voor 31k wel nokkievol hoor. Ik kan de Faab niet samenstellen in ieder geval.

EDIT: Handgeschakeld dan, DSG is wel echt fors duurder zie ik.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik zou ook voor de dsg-versie gaan, ook al omdat die iets meer mag trekken (1100 om 1000 kg) en daar ben ik inmiddels aan gewend... Maar dan zou ik qua ruimte en "hoeveelheid auto" toch fors inleveren t.o.v. de huidige Leon ST, dus dit gaat 'm niet worden denk ik.
 

Tees

Donateur
De Sandero lijkt me zo op t oog iets kleiner, maar schijn kan bedriegen? De prijs is ook wel een héél stuk kleiner :jaja:
 

Canon-Eye

Forumguru
Mwahh... als SUV-achtige een beetje te hoog om comfortabel m'n kajak op e af te laden, en ik ben geen fan van de CVT-automaat.
Dus toch maar niet.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Wat ik bedoel is uiteraard dat als ik op zoek zou zijn naar iets Fabia achtigs, de Sandero een goede kans zou maken.
 

Tees

Donateur
3 cm verschil tov de Fabia, dat lukt je vast nog wel toch @Canon-Eye? Beetje slap excuus om niet in een Dacia te willen rijden hoor ;)

Even opgezocht trouwens, de kofferbak is vrijwel even groot in de Sandero als de F3.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan