Fabia 3 facelift trillingen in auto

Ontsteking? Of beter gezegd, de timing van de ontsteking?
Laat maar, lees net dat de dealer je motor al heeft uitgelezen...:facepalm:

Maar inderdaad vindt ik ook dat de dealer je hier eigenlijk niet te lang mee moet laten aanmodderen.

Jij hebt tenslotte een nieuw product gekocht tegen een aannemelijk bedrag waarvoor je een deugdelijk product mag verwachten zonder gebreken.
En als de dealer daar niet aan kan voldoen en je ook geen passend alternatief kan bieden kan jij je aankoop ongedaan laten maken.
Let op: met een passend alternatief wordt bedoeld 'passend voor beide partijen', de dealer kan je dus niet afschepen met 'ik bied dit en als je dit niet wilt, pech voor jou... Het moet langs beide kanten akkoord zijn.
Hier hangt overigens wel een wettelijke termijn aan als ik het goed heb, dus dat zou ik zeker even nakijken...
 
Laatst bewerkt:

Jvo

Nieuw lid
Jeffrey76

Hoi is er al wat bekend van de fabia?
Heb denk zelfde probleem
Ben wel benieuwd
 

EdK

Forumguru
Jeffrey was laatst actief op 5-12......... denk dat een zwart gekleurde piet hem in de zak heeft meegegeven aan Sinterklaas......
 
Beste mensen

Sorry voor de stilte,
De rechtsbijstand is ingeschakeld, en wat daaruit gaat komen... tja nog niet bekend.
Vandaag heeft de eigenaar van de garage de mijne vergeleken met een andere auto, en hierbij verklaarde hij exact hetzelfde te voelen, en jawel, hij was nog net de parkeerplaats afgereden!!
Maar hij gaf aan alleen in het stuur een lichte trilling te voelen.
Die hij overigens wel ter vraag zal leggen bij de mensen van techniek.( skoda)
Mocht daar niets uitkomen..tja dan werd het een lastige zaak, zo waren zijn woorden.
Ik ben wel van mening, dat dit probleem niet ten laste van de klant gelegd mag worden, als blijkt dat dit een producteigenschap zou blijken te zijn.
Dan nog is het wel een hele kwalijke zaak als skoda accepteerd dat een auto zo mag trillen.
De zaak loopt dus..
 
Laatst bewerkt:

haassie

Forumguru
Als er aan je geld maar niets mankeerde toen je dit bij de dealer inleverde....inkt nog te nat. Tot aan dat moment houdt men deuren voor je open, worden rode lopers uitgerold en misschien zelfs majorettes ingehuurd om de auto uitbundig uit te leveren....daarna begint het dommerikje spelen en neemt men nergens meer verantwoording voor.

Beetje gekleurd maar voor 90% is de boodschap waar. 10% doet zn best er nog het beste van te maken....nog geen VAG premium maar wel het gedrag alvast aangenomen:nono:
 

Jvo

Nieuw lid
Ik voel lichte trilling in de auto
Bijrijders stoel trilt ook dat zie ik
Ben nu 2x terug geweest
Stuurt trilt niet maar je voelt er wel wat aan
Begint van 70a80 km te voelen
 
Laatst bewerkt:

Jvo

Nieuw lid
Morgen ochtend ruil ik met collega om naar werk te gaan hebben zelfde auto
Gelijk opgehaald de auto’s
Ga ik kijken hoe die rijdt
Maar die zegt dat hij goed rijdt
Dan hoop ik verschil te merken
En dan moeten ze er van de garage ook maar in alle 2 gaan rijden
 
Ik voel lichte trilling in de auto
Bijrijders stoel trilt ook dat zie ik
Ben nu 2x terug geweest
Stuurt trilt niet maar je voelt er wel wat aan
Begint van 70a80 km te voelen
Ik herken het helemaal..
Rijdt maar eens op een hele gladde weg..met de cruisecontrole op 90km/u in de 5e versnelling...beetje helling op..
Ik zie dan werkelijk de puntjes van mijn wijzernaalden trillen..
 
Morgen ochtend ruil ik met collega om naar werk te gaan hebben zelfde auto
Gelijk opgehaald de auto’s
Ga ik kijken hoe die rijdt
Maar die zegt dat hij goed rijdt
Dan hoop ik verschil te merken
En dan moeten ze er van de garage ook maar in alle 2 gaan rijden
Ik ben echt benieuwd... houdt me op de hoogte..
 
Bovenaan Onderaan