Een PDF is het niet geworden, zoals ik al aangaf wil ik mijn Windooz7 'Mac' zo schoon mogelijk houden.
De helingshoek heb ik even snel geprobeerd, maar ik denk dat ik niet wild genoeg geschud heb met het opkrikken van de auto. Ht alarm ging niet af.
Via VCDS moet je bij de Fabia II Greenline zijn bij 09 (Electric Controle Module) [[of zoiets dergelijks]] dan 07 (Coding) dan Long coding helper.
Voor je instellingen gaat veranderen, EERST je huidige instellingen opschrijven!
Aanpassingen doe je op EIGEN risico!
Nu heb ik een hele som aan instellingen die ik aangepast heb, ik zeg niet dat al deze geactiveerd moeten worden.
Byte 2 Bit 2
Byte 3 Bit 6
Byte 5 Bit 0, 1, 2, 3, 5, 6, 7
Byte 6 Bit 0, 1, 2, 5
Bij de Bytes een vinkje zetten en bij de Bit's kijken of deze van een 0 in een 1 veranderd.
Anders EERST de BIT aanpassen en dan de BYTE aanvinken.
Per aanpassing CLOSE en DO IT! klikken.
Als alles is aangepast, dan moet je de sleutel uit het contact halen, op je stoel blijven zitten, de auto met de AB op slot zetten, naar het ledje in de deur kijken, deze gaat even snel knipperen, dan kort uit en dan langzaam knipperen. Als het goed gegaan is en je nu het portier opentrekt, heb je je alarm geactiveerd.
Als je VCDS doorloopt, zal je ook zien dat je voor een vertraging kiezen en kan en kiezen voor slot activatie en bij deur openen activatie.
SuX7