Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dus eigenlijk zijn de chiptuningsbedrijven die "maar" 8a9 pk winst halen uit de 1400 motor of heel zuinig in opgave, of ze houden het op safe.
Ik hoop dan toch echt dat er tuners komen die wel naar de100 pk durven te tunen.
Ik gok dat niet alle 1.4 blokjes gedowntunde 100pk blokjes zijn. Of er zijn daadwerkelijk dingen anders behalve de motorinhoud (luchinlaat, injectoren e.d.)
alleen het motor regeel apperaat is anders en de kabel boom je kan van een 75 pk zo een 100 pk maken alleen ander motor regel apperaat en stukje kabel boom.
Veel hardware verschil kan er niet zijn. Het prijsverschil is € 1200.
Daar zit nog wel wat prijspolitiek in, dus het werkelijke prijsverschil is nog kleiner.
Ik gok dat niet alle 1.4 blokjes gedowntunde 100pk blokjes zijn. Of er zijn daadwerkelijk dingen anders behalve de motorinhoud (luchinlaat, injectoren e.d.)
ik ben toch bang van wel , het 1.4 blok, is denk ik echt gedowntuned naar die 70/75 pk , gewoonweg door een minder efficiente luchttoevoer en goedkopere injectoren/elektronica, resultaat is dus minder pk!!!!!!!!!!!!!!!!! het blok kan standaard dus meer pk's leveren maar word gewoonweg geknepen en begrensd.
Al met al wordt het toch een prijzige aangelegenheid om de 75 pk versies op te schroeven naar 100 pk, jammer.
Anderzijds, vermogen dat beschikbaar is wordt ook vaak gebruikt, dat lijdt weer tot een hoger verbruik.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.