Bjornricardo32
Lid
Beste leden,
Tot heden ben ik een tevreden Fabia (2010) rijder maar nu naar bijna 10 jaar begint toch links en rechts wat probleempjes op te treden. waardoor ik na bijna 150.000 km begin te twijfelen om door te rijden tot bittere eind of nu verkopen en overstappen naar private lease Egolf of LEAF (aanbieding rond 300 euro
de laatste 6 maanden heb ik al de volgende kleine problemen gehad
slot deur rijder defect
Motor ruit mechanisme rijders kant defect.
Wiellager rechts
Remslang links achter
olieafscheider
Gezien het aantal kilometer zal het niet lang duren tot Turbo of andere zaken erbij komen. Als ik de kosten zoals afschrijving, verzekering, wegenbelasting optel kom ik op dikke 300 euro uit maandelijks. Via de Anwb nogmaals gecheckt en dat bedrag is bijna het zelfde.
Deze auto word hoofdzakelijk voor woonwerk (70km) en regelmatig voor boodschappen.
De vraag is nu Elektrisch auto private lease vanaf 299 euro (subsidie) of kleine auto kopen zoals UP of doorrijden.
Bedankt voor jullie advies
Tot heden ben ik een tevreden Fabia (2010) rijder maar nu naar bijna 10 jaar begint toch links en rechts wat probleempjes op te treden. waardoor ik na bijna 150.000 km begin te twijfelen om door te rijden tot bittere eind of nu verkopen en overstappen naar private lease Egolf of LEAF (aanbieding rond 300 euro
de laatste 6 maanden heb ik al de volgende kleine problemen gehad
slot deur rijder defect
Motor ruit mechanisme rijders kant defect.
Wiellager rechts
Remslang links achter
olieafscheider
Gezien het aantal kilometer zal het niet lang duren tot Turbo of andere zaken erbij komen. Als ik de kosten zoals afschrijving, verzekering, wegenbelasting optel kom ik op dikke 300 euro uit maandelijks. Via de Anwb nogmaals gecheckt en dat bedrag is bijna het zelfde.
Deze auto word hoofdzakelijk voor woonwerk (70km) en regelmatig voor boodschappen.
De vraag is nu Elektrisch auto private lease vanaf 299 euro (subsidie) of kleine auto kopen zoals UP of doorrijden.
Bedankt voor jullie advies