F3 met Eibach veren

Skoda Ramon 83

Forumguru
Mocht je het terrein op met de Skoda of gaan jullie alleen maar kijken naar de turbo meeting?

Want ik had gevraagd of ik op het terrein mocht staan met de Skoda maar dat mocht niet alleen mijn bmw als hij af zou zijn

Skoda met 110 PK plat en leuk geluid viel nog niet in de prijzen :cry:

Ik ga ook gewoon op de parking staan hoor . Geen turbo project Fabia .
Misschien kunnen we met z'n 3 naast elkaar staan ofzo ..
Denk dat ik redelijk op tijd ben . Je kunt me herkennen aan me dakkoffer
Edit: lees net dat het pas om 1300 uur begint . Dat ben ik er wel wat eerder ..

Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Net een Fabia 3 gekocht en dit topic nog eens gelezen. Ik herken eerlijk gezegd wel veel wat betreft de verre van optimale combinatie van Eibach en originele dempers. Ik verwacht van de Fabia 3 een wat betere wegligging en wil het dus eerst eens aanzien. Heb al de veerpootlagers moeten laten vervangen agv de verlaging. Een schroefset wordt me te duur.
Hij staat idd wat raar hoog, maar alleen daarvoor begin ik er niet aan, gezien het hiervoor genoemde.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Rosinfield

† In Memoriam
Best mogelijk dat dat ook mijn uiteindelijke conclusie gaat zijn. Maar dan wordt het toch een kwestie van afwegen. Kan ik daarmee leven of neem ik de niet ideale situatie van alleen Eibach en het risico van veerpootlager schade, voor lief

Skodako

Senior Member
Nou, vanmiddag even een stukje met @internetboarder meegereden om de kw street comfort set te voelen.
Nou, de auto lag behoorlijk laag en toch kon hij beter over de drempels komen dan ik met de eibach verenset.
Ik wil ook niet als een malle over de drempels begrijp me niet verkeerd, maar momenteel vind ik de klap aan de voorkant behoorlijk irritant als ik iets te hard over diverse drempels rijd.
We zijn samen over dezelfde drempels gereden en hier gingen wij moeiteloos overheen met de street comfort.
Bij mezelf moet ik stapvoets gaan anders weer die klap aan de voorkant. :nono:
Bedankt voor je genomen tijd @internetboarder :thumbsup:

Skodako

Senior Member
Zit nu te kijken of ik de Bilstein B12 dempers ga laten monteren in de combi met mijn Eibach pro verenset.
Dan heb je geen schroefset zoals de KW streetcomfort wel is.
Maar qua budget een stuk gunstiger en ook op elkaar afgestemt. :lezen:

Bovenaan Onderaan