Extreme detailing Octavia RS (rood)

Kippie-style

Forumguru
mijn idee ook....dus Kippie-style je weet wat je te doen staat..inschrijven bij de KVK


Heb ik al eens voor gekeken maar hoop rompslomp terwijl het een hobbie is en je dan al snel met prijzen omhoog moet bla bl.En echt vaste klanten heb ik niet.En zit nu in opleiding als dat klaar is ga ik geheid weer veel varen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Heb ik al eens voor gekeken maar hoop rompslomp terwijl het een hobbie is en je dan al snel met prijzen omhoog moet
En zodra je een KvK-inschrijving hebt gedaan, ben je ook in het vizier bij de belastingdienst en is de eerstvolgende verplichting het 3-maandelijks indienen van een BTW-aangifte. En daar moet je dan weer een beetje nette boekhouding voor opzetten om desgevraagd je aangifte te kunnen onderbouwen.
Kortom, dan wordt het een heel officieel circus wat de hobby-sfeer geheel ontstijgt. Je hebt ineens een Bedrijf...:(
 

Dennis Nijholt

Forumguru
het is ook niet zoveel werk als je het maar een beetje bijhoudt, het scheelt natuurlijk wel dat als je niet zoveel inkoop en verkoop doet maar goed daar zijn handige boekhoud programmaatjes voor.
 

CDK

Forumguru
Appeltje eitje hoor, en 1x per jaar nacontrole door de accountant en een jaarrekening en klaar is Klara :)
 

Kippie-style

Forumguru
:D is ook allemaal zo maar zo lang het geen bedrijf is blijft het leuk nu doe ik het wanneer ik het wil en wat ik wil.Ik heb nooit de intenties gehad om een eigen bedrijf te beginnen erin omdat dan minder leuk word omdat er druk op komt ;) Was zelfde met automonteur vond er op gegeven moment niks meer aan omdat ik elke dag bijna zelfde deed,nu is het veel leuker kies de klusjes uit en vee meer afwisseling.
 

CDK

Forumguru
ja ik ook..... maar niet in de buurt, maar misschien wel een optie, wat kost dat in het wit?
 
Bovenaan Onderaan