Extra's en beperkingen Superb Combi Greenline

jopla

Nieuw lid
volgende week gaan we nog eens met de dealer praten, en dan zal ik eens vragen naar die meerprijzen.

Als je bij de Elegance niet die houten strips wil in je interieur, bestaat er dan eigenlijk nog iets anders als de Mirage afwerking?

Jp
 

navarro

Nieuw lid
de greenline is een fiscale aangelegenheid. heeft NIETS te maken met de technische eigenschappen. Als je een trekhaak wil, kan je niet genieten van de fiscale voordelen.
Dan heb je ook geen reden om voor de greenline te gaan als je ècht de trekhaak nodig hebt !
 

donald

Nieuw lid
Op diverse sites (waaronder skoda.be) staat toch echt 1500kg geremd.

Afmetingen (New Superb Combi)
Lengte (mm)4838Breedte (mm)2009Hoogte (mm)1510Wielbasis (mm)2761Spoorbreedte V/A (mm)1545 / 1517Elleboogbreedte (mm)1468 / 1451Koffer met opgeklapte achterbank (l)633Koffer met neergeklapte achterbank (l)1865Draaicirkel (m)11,52Laaddrempel (mm)711

Z2VucmUlM0Rza28lMjZsYXllciUzRG5kMTN0NSUyNkRCMSUzRDExJTJDNTIlMjZIQTIlM0QxNTEwJTI2SEE0JTNENzExJTI2TEE0JTNEMjAwOSUyNkxBNiUzRDE4MTclMjZMTzMlM0Q0ODM4JTI2TE80JTNEMjc2MQ==
Gewichten (New Superb Combi 1.6 CRTDI 105 pk GL)Tarra (kg)1546HTG (kg)2109Laadvermogen (kg)560HTG afgeremde aanhangwagen (kg)1500HTG niet afgeremde aanhangwagen (kg)650Brandstoftank (l)60Wielafmetingen7J x 16"Bandenafmetingen205/55 R16
 
Wat ook niet mogelijk is als optie bij de S2C-greenline, is de trekhaak.
Volgens de dealer omdat de motor dat niet echt aankan...

JP

Ik heb vorige week een Superb Combi Greenline besteld (1.6 diesel) met een achteraf gemonteerde afneembare trekhaak. Mij niets verteld dat de auto niets mag/ kan trekken. Ik wil er overiges alleen een bagagewagen of fietsendrager achter hangen, dat zou toch niet een probleem hoeven te zijn?
 
Bovenaan Onderaan