Extra zwarte achterklepspoiler Greenline combi

CDK

Forumguru
Het plaatje van @AndreM is de Greenline spoiler en niet de RS spoiler, als je er dan 1 laat opzetten ga dan voor de RS variant, staat net ff een stuk dikker ;)
 

Joske

Forumguru
full


hier zie je de spoiler :)
 

Archie

Senior Member
Ik merkte wel vaak dat ik mijn O3 van de achterkant zo 'smal en hoog' vindt ogen ten opzichte van andere. Maar nu weet ik dat het door die extra spoiler komt, daarom zou ik hem wel willen, want vind het optisch echt een stuk mooier.

Maar 572 euro is echt knetterveel geld! Die van superskoda is 179, maar ik weet niet of dat de sproeier etc ook meekomen? Iemand ervaring met na-productie plaatsen van zo'n ding?
 

auriga

Forumguru
Op de O3 greenline zit ie standaard omwille van iets gunstigere windtunnel score wat weer een theoretisch grammetje CO2 scheelt.
Op een zwarte o3c vind ik m mooi staan, op andere kleuren vind ik het net een aangeplakt stuk halfords Tupperware (sorry, mijn mening). Ik begrijp dan ook niet waarom ie niet af fabriek in de kleur van de auto wordt meegespoten.

Mijn greenline spoiler is niet uni zwart gespoten, maar zelfde kleur zwart als de rest van de auto (black magic pareleffect lak)
ImageUploadedByTapatalk1425156291.951431.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan