Eventuele september meeting in de mooiste provincie van Nederland

Ik neem deel aan een meeting in Friesland

  • Ja natuurlijk daar rijd ik graag een stukje voor

    Stemmen: 14 46,7%
  • Ja alleen als er een overnachting geregeld kan worden met meerdere forumleden op bv een minicamping

    Stemmen: 1 3,3%
  • Ja en eventueel wil ik helpen met het een of ander

    Stemmen: 1 3,3%
  • Hangt van het programma af

    Stemmen: 9 30,0%
  • Nee dat is mij te ver.

    Stemmen: 5 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Opiniepeiling gesloten .

Rosinfield

† In Memoriam
Normaal gesproken laat ik meetings voor wat die zijn, aangezien ik de (lange) weekeinden doorbreng in:
FRIESLAND! Weliswaar het uiterste zo deel (heel mooi daar), maar dan kan het nooit erg ver rijden zijn. Zo langzamerhand lijkt het me ook wel leuk om (bij) deze en gene eens (het gezicht) irl te zien, dus ik heb er zeker oren naar.
In september wordt ook een reunie van luchtmacht gedragswetenschappers georganiseerd, dus hopelijk niet op dezelfde datum.
 

servies

Forumguru
Ik kan me die titel nou juist wél voorstellen.
We zijn tenslotte niet zomaar verhuisd van een Zuid-Hollands eiland naar Friesland... :pardon:





(Maar om het goed te maken gaan we in de komende vakantie ook nog een paar dagen naar Zeeuws-Vlaanderen, hoor ;) - is maar 4 uurtjes met de caravan...)
Er komt een spreekwoord in mij op: "In het land der blinden is eenoog koning."...:angel:
 

B.Stuurder

Forumguru
Normaal gesproken laat ik meetings voor wat die zijn, aangezien ik de (lange) weekeinden doorbreng in:
FRIESLAND! Weliswaar het uiterste zo deel (heel mooi daar), maar dan kan het nooit erg ver rijden zijn. Zo langzamerhand lijkt het me ook wel leuk om (bij) deze en gene eens (het gezicht) irl te zien, dus ik heb er zeker oren naar.
In september wordt ook een reunie van luchtmacht gedragswetenschappers georganiseerd, dus hopelijk niet op dezelfde datum.

Ja, wat is nu belangrijker? :D
 
Bovenaan Onderaan