Eventuele september meeting in de mooiste provincie van Nederland

Ik neem deel aan een meeting in Friesland

  • Ja natuurlijk daar rijd ik graag een stukje voor

    Stemmen: 14 46,7%
  • Ja alleen als er een overnachting geregeld kan worden met meerdere forumleden op bv een minicamping

    Stemmen: 1 3,3%
  • Ja en eventueel wil ik helpen met het een of ander

    Stemmen: 1 3,3%
  • Hangt van het programma af

    Stemmen: 9 30,0%
  • Nee dat is mij te ver.

    Stemmen: 5 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Opiniepeiling gesloten .

Oenoud

Forumguru
Hallo allemaal,

Zoals zonet aangegeven in het topic voorjaarsmeeting wil ik hier graag de belangstelling peilen voor het organiseren van een meeting in september in Friesland.
Ik weet dat het voor veel leden een behoorlijk eindje rijden is maar ik kan je verzekeren dat het Friese landschap zeker de moeite waard is.

Dus geef bovenstaand je keuze aan in de poll en bij voldoende belangstelling wil ik dit wel gaan oppakken.
Mocht je willen helpen met organiseren of heb je tips voor de invulling van die dag / weekend dan hoor ik het ook graag.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 

Cordoba

Forumguru
Oenoud alvast bedankt voor de tijd die je erin stopt.:thumbsup:

September is een lastige maand voor mij, behalve mijn eigen verjaardag, nog een aantal verjaardagen die maand, en doordat mijn vervanger dan met vakantie is, kan ik geen vrije dagen opnemen. (daarom vul ik de pol ook niet in)

De kans is dus klein dat ik erbij ben, maar heeeel misschien.....
 

mwhite

Forumguru
kan ik wel combineren met bezoek aan vrienden..
als het nog een beetje weer is knoop ik de caravan er nog wel achter voor een lang weekend
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik dacht eerst dat de meeting in Zeeland was gezien de titel van je topic
Ik kan me die titel nou juist wél voorstellen.
We zijn tenslotte niet zomaar verhuisd van een Zuid-Hollands eiland naar Friesland... :pardon:





(Maar om het goed te maken gaan we in de komende vakantie ook nog een paar dagen naar Zeeuws-Vlaanderen, hoor ;) - is maar 4 uurtjes met de caravan...)
 

ElScorpione

Forumguru
Nou heb je het wel over een verschrikkelijk eiland ook @Canon-Eye. Ik werk daar, dus heb er ervaring mee ;)

Geef mij maar Zeeuws-Vlaanderen. Er zijn zeker nadelen, maar ook zoveel voordelen. Wel zwaaien als je me toevallig ziet.
 

Canon-Eye

Forumguru
Nou heb je het wel over een verschrikkelijk eiland ook
Ach, ik heb 36 jaar met veel plezier gewoond in een centraal op Voorne gelegen dorp van rond 2000 zielen. :jaja:
Alleen in het laatste jaar - toen ons huis in Friesland in aanbouw was en ik al 4 dagen per week in het noorden werkte - werd het verlangen naar de nieuwe stek elke donderdagavond bij thuiskomst (en elke maandagochtend bij vertrek om 05:15u) wéér ietsje sterker...

In aanmerking genomen dat de overheersende windrichting daar in de zuidwestelijke hoek zit hadden we eigenlijk altijd aanvoer van verse zeelucht; die Botlek kon ik alleen ruiken als ik er doorheen reed (en bij noordoostenwind, maar dat is bijna nooit het geval).
 

RefleCs

Forumguru
Zolang ik geen andere zaken heb op de uiteindelijke datum ben ik van de partij. Ik kan alle kanten op :tongue: Woon toch in het midden van het land.
 

EdK

Forumguru
Ach 2,5 uur ff doorkachelen en je zit in het noordelijke puntje....

Manman zo'n kans krijg je alleen in de vakantie om zo'n ritje te maken in je Skoda
 

Kiswum

Forumguru
Peiling is gesloten, maar ik ben wel geïntersseerd wat het programma gaat worden en welk weekend :)
 

Simon1984

Senior Member
Weet niet of het nog meerwaarde heeft, maar ik wil (zodra ik kan) ook wel langskomen hoor.
Ben van plan wat meetings te gaan bezoeken vond 4 Juni ook erg leuk om te doen.
 
Bovenaan Onderaan