Even voorstellen...

Hugo1973

Actief lid
Dank jullie wel. Het afleveren van de auto is twee dagen vervroegd. Dus donderdag 6 Augustus is het al zover. Uiteraard zal ik dan ook wat foto's plaatsen :)

CDK

Forumguru
alvast gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en een plezierige aflevering toegewenst op 6 augustus!

Hugo1973

Actief lid
Het is geloof ik weer eens tijd voor een update… Ik zie dat het alweer tien jaar geleden is, dat ik mijn vorige bericht heb gepost.
De beloofde foto’s zijn er ook nooit gekomen. De Skoda Rapid heb ik tien jaar gehad. Uitstekende auto aan gehad!
Kortgeleden ( na ruim 155.000 km) ingeruild en sinds een maand de trotse eigenaar van een Skoda Karoq 1.5 automaat uit 2023.
Toen ik daar iets voor opzocht in Google kreeg ik een hit in dit forum en toen kwam ik hier dus weer terecht. En tot mijn verbazing doet mijn profiel het nog. Dus ik dacht: dan toch maar weer eens wat zeggen!

Duijzer

Donateur
Veel plezier met je Karoq, ik hoop dat je daar ook weer een jaar of 10 mee kunt doen. En dan lezen we het hier wel weer:)
Eigenlijk gewoon goed. Een Octavia, een Rapid en nu een Karoq. Gewoon lang rijden, weinig kosten en lekker duurzaam. En dan blijven mensen een merk trouw.

Bovenaan Onderaan