Kan gebeuren Nemo... Misschien komt het wel door de warmte...
Maar morgenmiddag is het dus echt zover... Ik ben inmiddels al wel heel aardig ingelezen door allerlei interassante posts op dit forum. Ik ben nog nooit zo goed voorbereid in een nieuwe auto gestapt... Daar zal het dus niet aan liggen! :1819:
:
:
:Per 1 augustus begint voor jou een geheel nieuw tijdperk! Succes, vanmiddag - maar dat zal wel lukken ...
Dus als ik dit weekend in Barendrecht kom zie ik misschien wel een gloednieuwe glimmende Octi staan!
En op die manier kan het voorkomen dat je meer weet dan de verkoper in de showroom. Maar dat is ook leuk
Het rijdt werkelijk fantastisch. Wat een schitterende auto!
Ik zit elke rit weer zo fier als een gieter in mijn skoda ,
Excuus, het is flauw. Maar is de warmte he
Veel plezier vanmiddag.

Of is het toch het ambtenaren trekje ?
Heb je het trouwens wel gauw onder de knie !!
![]()
Dat valt jou ook snel op! Heb het gisteren pas ingevuld!
Maar eigenlijk is het ambtenaar in opleiding, dus zo erg kan (mag) het nog niet zijn!!

Ik zit elke rit weer zo fier als een gieter in mijn skoda
Ik vind het zo bijzonder hoe gelukkig je bent met je Fabia. In elke post laat je dat weer merken. Je bent echt een die-hard fan!! Zo leuk om te lezen.
Wat je van ver haalt is lekker hé :grin:Binnenkort (12 augustus) ga ik een weekje met mijn vriendin naar het noorden van Duitsland (vlakbij Bremen) dus dan heb ik genoeg mogelijkheden om mijn nieuwe auto goed te leren kennen.

Gezien de lange stilte dacht ik: ik geef dit bericht even een schop. Dan kan iedereen zien wie ik ben. Alleen dient er bij mijn leeftijd inmiddels 7 jaar te worden opgeteld![]()
Distributieriem is een kostenpost die je vooraf gewoon kunt zien aankomen, versnellingsbak en kofferbakafdichtingen zijn echt bijzondere kostenposten bij Skoda's. In elk geval veel plezier met de Rapid straks, ik neem aan dat je daar een nieuw topic voor maakt?
proficiat!Op 8 augustus a.s. zal ik de trotse eigenaar worden van een nieuwe (uit voorraad) zilverkleurige Skoda Rapid Ambition met Plus Pack.