Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag de Citigo weer gekeurd. Niets aan de hand. Even de veeerrubbers in laten spuiten terwijl hij op de brug stond. Ook even remvloeistof laten vervangen. Stelt in de garage niets voor en thuis een gedoe vind ik.
Volgende maand de 120K beurt, heb alles al klaarliggen
Ja best wel, hoewel ik vanaf april ook nog bijna 8000 km met de motor heb gedaan.
Beetje tussen verschillende vestigingen in AMS RTD Breda Eindhoven en een enkele keer Brussel en Luxemburg
Vandaag even de 120000 beurt gedaan, olie + filter , luchtfilter, interieurfilter en bougies. 76€ aan materiaal (had nog olie staan).
Ik kan er voorlopig weer even tegen
Moest weer even opzoeken hoe ik de INSP melding reset, maar gevonden en meteen ff in mijn telefoon gezet.
Het was weer zover, alweer 15000 gereden, Km stand 135000. olie plus filter, €59,51 uitgegeven.
5W40 full synthetisch erin, wellich wat overdreven maar dure of mindere olie scheelt 15 euro, laat ik daar maar niet op bezuinigen.
We kunnen weer ff
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.