Even voorstellen

casejunky

Forumguru
Nou tis al weer een tijdje terug en der is al een hoop aan de auto gedaan.

Dus eff tijd voor een frisse update met een nieuwe foto

knJxzLt.jpg

WQlaIwR.jpg

JqxD24o.jpg

X0kzr5Z.jpg
 

JeSko

Forumguru
Jaaaa das ne mooie! Die velgen staan er wel heel knap op! 18 of 19 inch? Ook verlaagd zie ik?:thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Die 30 mm staat hem goed, zodra de vakantiecenten geïnd zijn gaat mijne ook 30 mm naar beneden. De kleur velgen staan hem ook goed, dit sterkt me in de keuze om mijne antraciet te laten wrappen, de wrapper ging me laten weten wanneer dat mogelijk was.
 

VAG-man

Forumguru
Een keer frontschade gehad? Ze moeten er wel zitten i.v.m. xenon.
Hoe doe je dat met de APK? Is afkeur als de sproeiers het niet doen.
 

VAG-man

Forumguru
Ik heb gezocht op de website van RDW gezocht over de werking van koplampsproeiers, maar niks kunnen vinden. Heb altijd in mijn hoofd gehad dat deze bij xenonlampen verplicht waren bij auto's na 31 december 2006.:pieker:

Wie kan hier duidelijkheid over verschaffen? Wanneer is dit afgeschaft als dit zo is? Ik weet dat het in 2017 nog wel gold.
 

VAG-man

Forumguru
Ik meende die specifieke rond lenzen te zien van de xenonlampen op de foto's. Blijkbaar worden die lenzen ook gebruikt bij halogeenlampen.
 

casejunky

Forumguru
Zijn dat niet gewoon projector-halogeenlampen? Had ik al op mijn 2011 Fabia...


Al in 2011 hmmmm
Deze is van 2009 haha

Mijn vento uit 1994 had dat ook

En je hebt gelijk dit zijn halogeen projectie lampen

@VAG-man maar dat is niet origineel toch? En volgens mij ook niet altijd zo plug and play als dat ze doen overkomen, maar heb daar nooit zo in verdiept
 

VAG-man

Forumguru
Het hoeft toch niet origineel te zijn? Ik heb bij meerdere auto's xenon achteraf ingebouwd. Allemaal plug&play. Uiteraard moet je een plekje vinden voor de ballast die de lampen aanstuurt.

Uiteraard kun je ook van de sloop een origineel setje kopen.
 

JeSko

Forumguru
Xenon zou je dikke SuperB echt afmaken, heb dat hier nogal zien passeren dat Xenon achteraf word ingebouwd.

Trouwens ben je fotograaf? Erg mooie foto's!
 
Bovenaan Onderaan