Even voorstellen

Hahaha.. Bedankt voor de leuke reacties! Ik zal snel even wat meer vertellen over mijn keuze dit kanon te verkopen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Jessie75, welkom Jessica en succes met de verkoop :thumbsup:
Ik ben nieuwsgierig welke auto je er voor terug wil... Iets wat sneller is?
 

Der Einser

Forumguru
Nu niet allemaal blind staren op een profielfoto mannen.:nono:
Dat is wel heel goedkoop

Alleen lid worden om te verkopen?
Dat mocht toch niet:pieker:

Ben benieuwd wat er voor terug gaat komen?
En waarom de RS verkocht wordt.
En de plaatjes er bij.

Is de auto van jezelf @Jessie75
 
Nou, daar ben ik weer even (ik heb nog een klein zoontje dat nogal veel aandacht vraagt ;))

Ik zal in het kort even het verhaal achter de Skoda vertellen;
In 2007 heeft mijn man deze Octavia RS gekocht bij De Groot in Meerkerk. Hij werd op verzoek van mijn man getuned afgeleverd. Mijn man heeft er altijd met heel veel plezier in gereden totdat hij in 2010 door een dronken automobiliste werd doodgereden op zijn motor. Dus de auto is sinds die tijd in mijn bezit (@Der Einser).

Ik heb daarna naast de Skoda mijn eigen auto nog twee jaar erbij gehouden, Porsche Cayman ook uit 2007. Leuk om die twee te kunnen vergelijken en mijn conclusie is dat de snelheidsbeleving in de Skoda indrukwekkender is bij het accelereren dan bij de Porsche! Qua wegligging is die Porsche Cayman, die zijn motor 'in het midden' heeft liggen ipv achterin, natuurlijk net een kart, zeker als je de vering ook nog even op de 'sportstand' zet :tegek:

Nu de Skoda een respectabele leeftijd van 8 jaar heeft bereikt met een km stand van bijna 120.000, vind ik het tijd om wat jongers te gaan rijden.. Wat dan? Tja, dat was voor mij ook de vraag.. Ik vind veel interessant en kan moeilijk kiezen..

Ik heb na veel wikken en wegen toch besloten om geen nieuwe RS meer te kopen, want met alles wat ik erop en erin wilde hebben, kwam hij toch wel een stukje boven budget. Sowieso ging mijn voorkeur niet meer uit naar een nieuwe auto, vanwege de mega afschrijving die er de eerste jaren is en het feit dat ik de auto niet zakelijk rijd en zelf moet aanschaffen.

Nu ik inmiddels een nieuwe partner heb en een kindje heb gekregen, was het voor mij voor nu tijd om (voorlopig) afscheid te nemen van de pk's en voor degelijk :nailbiting: met ongeveer gelijke ruimte te gaan. Het is geen Skoda geworden (alhoewel ik wel getwijfeld heb over een nieuwe goed aangeklede Octavia Combi Edition Business Line) maar een....
... tweedehands BMW 520i Touring High Executive met een M-pakket (ik weet het.. wannabe..:jaja:) Toch iets met een M hahaha (helaas geen geld voor een echte M-uitvoering). Omdat ik deze bij een particulier koop, kan ik dus niet inruilen en dus zoek ik inderdaad naar een geschikte nieuwe liefhebber voor deze Skoda. Ik zal niet alleen de pk's missen, maar natuurlijk ook het feit dat ik iets van mijn overleden echtgenoot wegdoe.

Ik zag inderdaad later pas dat je niet alleen op het forum mag voor de verkoop van iets, dus als ik word weggestuurd, snap ik het wel hoor. Ik had alleen gedacht hier een liefhebber te kunnen vinden..

De Skoda is dus van mei 2007. Zwart Metallic. Getuned via De Groot in Meerkerk. KM stand nu nog net onder de 119.000. Heeft net een grote beurt gehad, zonder gekkigheden. Ik heb alle onderhoud- en reparatiebonnen ter inzage en overname. Zoals gezegd, is de auto nog in prima staat alleen wil ik (omdat ik dus zelf niet technisch ben) de auto wegdoen voordat er eventueel ernstige mankementen komen (mochten ze überhaupt komen).

Zodra ik de auto gewassen, gezogen en gepoetst heb, zal ik foto's maken en indien gewenst in dit topic plaatsen.
Als ik niet meer welkom ben, dan hoor ik het ook graag en dan laat ik het hierbij. Ik snap het natuurlijk.
Mochten er vragen zijn over de auto door geïnteresseerden, dan hoor ik het graag!

Fijne avond allemaal,
Jessica
 

kansberg

Forumguru
Voel je vooral welkom en succes met de verkoop. RS liefhebbers genoeg op dit forum :jaja: Veel plezierige en veilige kilometers met de Beemer!
 
Laatst bewerkt:

Der Einser

Forumguru
Aangrijpend verhaal @Jessie75
Natuurlijk word je niet meteen geboycot, maar dient een ieder zich wel aan de regels te houden.
Je hebt je nu netjes voorgesteld en het is heel plausibel om je RS van liefhebber voor liefhebber aan te bieden.
Dat kan in het verkoop gedeelte, niet hier.

Succes met de verkoop en veel plezier in de Beemer!
Ook een erg mooie wagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Blackokkie2

Forumguru
Indrukwekkend levensverhaal. Maar dit forum is niet alleen voor Skoda-bezitters, het is ook voor Skoda-liefhebbers, voel je dus vooral welkom.
 

Falcon

Donateur
Die Beemer is trouwens ook tune-baar ;) Maar dit moet wel een hele gave RS zijn.. met zo'n verhaal en liefde. Wat zou ik graag hem van je overnemen.. maar helaas laat mijn spaar-potje (raceblauw postbank) dat niet toe.

Laten we zorgen dat we de RS een mooi plekje gaan geven. Vergeet trouwens niet, als je die hebt, de rolbank-uitdraai erbij te posten.. zo kan men de koppelcurve goed zien. Enig idee trouwens bij welke tuner het precies gebeurt is?
 
Hoi @Falcon, ik denk dat ik vwb de auto verder moet gaan in het verkoopgedeelte (ivm de regels vh forum), maar alvast even een reactie op jouw vragen. Ik heb als het goed is zeker ergens een uitdraai van de rollenbank en de auto is via de dealer bij OBD Tuning getuned. Ik zal binnenkort dus iets in de bazaar plaatsen onder 'verkoop' maar dan moet ik eerst even mijn shit op orde hebben (lees: auto strak gepoetst voor de foto's:D)
 

CDK

Forumguru
Heftig verhaal :cry: de auto is dus bij Beek getuned via de OBD poort en voorzien van een uitdraai, bij Beek kunnen ze wel wat, dus ben benieuwd naar de uitdraai. De Groot werkt sinds vorig jaar overigens niet meer samen met Beek Autoracing, maar met JD Engineering.
 
OK, weet iemand hoe ik iets in de Bazaar kan plaatsen? Ik zie nergens een optie 'nieuw bericht' ?!
Ik weet ook niet of ik daar nog iets in 'mag' plaatsen? Is er een beheerder die me iets meer kan vertellen?:pieker:
 
Bovenaan Onderaan