Even voorstellen

Goedenavond allemaal!

Omdat ik op zoek ben naar een echte liefhebber die net zo zal genieten van een auto als de zwarte Skoda Octavia Combi RS van 2007 (gechipt via bij De Groot in Meerkerk voor aflevering) die ik al ruim 8 jaar mag rijden, heb ik me zo vrij gevoeld om lid te worden van dit forum.

Ik ben op zoek naar iemand die mijn auto met net zoveel liefde zal rijden en verzorgen als ik dat tot nu toe heb gedaan!Ik moet de auto nog fotograferen en een goede advertentie opstellen, maar wilde hier alvast eens de animo peilen en wellicht alvast mogelijke vragen van geïnteresseerden beantwoorden.

Dus mocht iemand interesse hebben in deze auto, dan kun je me alles vragen. Ik ben zelf een heel eerlijk persoon en zo zijn bijvoorbeeld ook alle rekeningen van werkzaamheden die er tot op heden aan zijn geweest (beurten etc.) zijn, in te zien.

Met grote interesse kijk ik uit naar jullie mogelijke reacties/vragen! Fijne nacht! Jessica
 

Giant

Forumguru
Goedenavond allemaal!

Omdat ik op zoek ben naar een echte liefhebber die net zo zal genieten van een auto als de zwarte Skoda Octavia Combi RS van 2007 (gechipt via bij De Groot in Meerkerk voor aflevering) die ik al ruim 8 jaar mag rijden, heb ik me zo vrij gevoeld om lid te worden van dit forum.

Met grote interesse kijk ik uit naar jullie mogelijke reacties/vragen! Fijne nacht! Jessica
Dag Jessica, van harte welkom in de overwegende mannenwereld van het Skoda forum. Goed voor de balans
 

ElScorpione

Forumguru
Je hoeft niet technisch te zijn om auto's interessant te vinden. Er zitten hier genoeg techneuten die daar verstand van hebben en waar je een beroep op kunt doen. Welkom op het forum en veel succes met de verkoop. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de opvolger van je RS wordt.
 

Falcon

Donateur
Welkom! Ben nu wel benieuwd naar plaatjes van de RS :)

Uploaden kan gewoon op het forum als bijlage, dus kom maar op!
 
Bovenaan Onderaan