Even voorstellen

@Peter-036 en @Beedeewee ; Dat zou je denken he, maar die optie is er dus niet bij mij of ik heb een bril nodig, dus daarom denk ik dat ik geblokkeerd ben :cry:... vandaar mijn vraag naar een 'beheerder'..
ik heb toch echt vwo gedaan, maar deze website en het gebruik ervan zijn voor mij niet helemaal duidelijk geloof ik :arghh:
 

CDK

Forumguru
Dan vrees ik dat een moderator of beheerser iedereen die zich voorstelt handmatig toegang moet verschaffen tot de bazaar, wat me overigens wel vreemd lijkt....
@Hetzer, @Tallguy, of @Pasqual kunnen jullie @Jessie75 / Jessica verder helpen?
 

Oenoud

Forumguru
Welkom hier. Inderdaad heftig verhaal. Kan mij voorstellen dat het wellicht best wel een dubbel gevoel moet geven om de auto van je echtgenoot weg te doen.
Laten we daarom alleen al zorgen dat hij een goede nieuwe eigenaar krijgt die de auto met minimaal net zoveel respect behandeld als dat jullie dat altijd gedaan hebben.

En inderdaad zo'n BMW is ook echt geen straf toch. :D
 
@Oenoud Het is inderdaad dubbel, maar omdat hij ook zo'n autoliefhebber was en vlak voor zijn ongeluk ook al rond zat te kijken voor een eventuele volgende aanschaf een jaar later (zou waarschijnlijk weer een Skoda geworden zijn, gok ik), weet ik zeker dat het ok is om deze RS te laten gaan!

Deze BMW is inderdaad geen straf, alhoewel ik ontzettend moet wennen aan een automaat.. Ik ben een echte schakelfreak :rockon:!
 

Oenoud

Forumguru
@Jessie75 het is in dat geval prettig te weten dat de auto bij een liefhebber terecht komt.

En wat die automaat betreft. Geef het even de tijd en je wilt niet anders meer.
Ik heb als hobby er nog een klassieke mercedes bij. Betreft een S-klasse uit 1979 met 6 cilinder automaat.
De mooiste combi die er ooit gemaakt is. :jaja:
Het is dat ik mijn Skoda destijds niet met dsg kon bestellen anders was er 100% zeker een automaat in gekomen.
 
Bovenaan Onderaan