Even voorstellen

Der Einser

Forumguru
Zou ik ook wel willen, alleen dan gaat het aanlopen op dat vervelende boutje wat het binnenscherm:(
Hij staat overigens wel recht hoor. Het is meer optisch dat hij iets 'op zijn reet hangt'
Het zijn ook die rare schermen van die Skoda's. Bij mijn Passat kon ik veel meer kwijt.

Ik snap je reactie betreffende de KW set.
Zal ik je een geheimpje vertellen, deze set is heel officieel gezien niet voor de Superb. Misschien dat hij daarom wat lager is / kan :thumbsup:
 

Der Einser

Forumguru
ennuh.... loopt er niets aan bij volledige stuur uitslag en of inveren??

Ik heb alleen last van die vervelende plastic dingen vlak voor mijn achterwielen.
Schijnt iets te zijn voor de luchtweerstand / luchtstroom voor die Greenline's.
Dat raak ik steeds bij heuvels. Verder geen narigheid met insturen of iets dergelijks.

Verder aanlopen nog niet echt gemerkt. Ik heb zondag nog een tripje gemaakt naar Deutschland om wat velgjes op te halen die ik eigenlijk wilde monteren. Zijn dus eventueel te koop. Daarbij had ik geen last van aanlopen.
Misschien iets voor Wesley :D

Foto-G8V3YHR7.jpg

Mercedes GLK 20"
Ik heb er voor de gein even wat Maybach doppen ingezet.

Back on topic:
Ik heb er nog niet met 4 man in gezeten.
Ik denk dat ik dan wellicht wel pijn ga lijden :shamefullyembarrased: met aanlopen bij inveren.
 

eddiea

Forumguru
8,5 x 20 Is de oplossing daarvoor. Ik had geen last van aanlopen ook niet met vier man en bak vol bagage. Wat voor bandjes heb je?
 

Der Einser

Forumguru
8,5 x 20 Is de oplossing daarvoor. Ik had geen last van aanlopen ook niet met vier man en bak vol bagage. Wat voor bandjes heb je?

Daar heb je denk ik wel gelijk in.
Ik heb nu 9 x 20" met 235-30-20 Toyo T1R
Staan toch wel iets getrokken.
Misschien op den duur kijken voor 225-30-20.
Hoewel deze banden nagelnieuw zijn.

Kan wel eens die Mercedes GLK voorwielen proberen.
Die zijn inderdaad 8,5 x 20 ET
 

s-line

Forumguru
Beter zo man top! Maar voor moet hij echt nog zakken waarom heb je dat niet gedaan?
Dat boutje kun je er gewoon uitdraaien voor hoor en de plastic wielkuipen slijten wel weg dat is bij mij ook al op maat gesleten.
Achter kan dat spoilertje er gewoon afschroeven geeft geen verschil voor je verbruik ofzo ik heb hem er ook af ben je meteen dat irritante geschraap bij drempels kwijt.
Ik denk dat het met 225 nog beter gaat kwa schuren en zal ook wat dikker staan op je velg. Maar ik vind het een geslaagde combi zo, ik heb ook nog aan deze velg zitten denken. Mooi wiel.
Wat wil je voor de andere wielen hebben? ( mooi prijsje) of zal ik iets voor je spuiten? Haha!
 

s-line

Forumguru
Voor welke auto is de set dan, voor een golf zeker? Gaat namelijk ook goed want de aslasten zijn lager en zakt dus verder in zeg maar. Nadeel is wel dat het de wegligging beïnvloed ik had op mijn rs veren van kw gekregen om hem lager te krijgen van een lichtere aslast en de auto zakte 1,5cm verder maar reed een stuk minder lekker veel meer " deinen"!
Als je hem voor nog een cm of 3 laat zakken is het probleem toch opgelost met de rare wielkasten van skoda! Moet je eens een passat 3c zien die goed laag is,achter is de band tot de kast weg en voor ligt hij er net op/in de achterste kast is bijna plat vergeleken bij de voorste.
Gr.
 

Der Einser

Forumguru
Beter zo man top! Maar voor moet hij echt nog zakken waarom heb je dat niet gedaan?
Dat boutje kun je er gewoon uitdraaien voor hoor en de plastic wielkuipen slijten wel weg dat is bij mij ook al op maat gesleten.
Achter kan dat spoilertje er gewoon afschroeven geeft geen verschil voor je verbruik ofzo ik heb hem er ook af ben je meteen dat irritante geschraap bij drempels kwijt.
Ik denk dat het met 225 nog beter gaat kwa schuren en zal ook wat dikker staan op je velg. Maar ik vind het een geslaagde combi zo, ik heb ook nog aan deze velg zitten denken. Mooi wiel.
Wat wil je voor de andere wielen hebben? ( mooi prijsje) of zal ik iets voor je spuiten? Haha!

Thanks.
Maar eerst maar even zo proberen. Heb nu wel veel kosten gemaakt en er ligt nog heel wat klaar hier wat nog gedaan moet worden. LED verlichting, ABT uitlaatsierstuk, ABT logo-tje,...
En mijn vrouw wil ook nog wat aanpassingen aan het huis :grumpy: Dus dat wordt ook weer in de buidel tasten.

Ik laat het dus eerst even zo.

Voor wat betreft die velgenset.
Even PM.
Kan voor jou wel een betere prijs maken dan voor anderen
Maar dan moet je zeker nog wat voor mij spuiten,... wat spoilertjes :whistling:
 

eddiea

Forumguru
Welke ET waarde hebben je wielen? Je zou ook nog iets van het hart kunnen afdraaien.

Ps:Toch geen 20" S8 Michiel?:rolleyes:
 

Der Einser

Forumguru
Welke ET waarde hebben je wielen? Je zou ook nog iets van het hart kunnen afdraaien.

Ps:Toch geen 20" S8 Michiel?:rolleyes:

Nee gaat niet,... heb aan de binnenkant ook maar een paar mm over tussen mijn veerpoot en wiel / band.
Dus afdraaien nee.
Wielen moesten verplicht ook met een lichte camber staan ivm die klote skoda wielkasten.
Stonden op 2,4 graden maar teruggebracht naar ik meen 1,5 graden.
 

eddiea

Forumguru
Wil je echt probleemloos laag is 8,5J ET45 echt de ideale maat blijkt maar weer.

Ik heb echt lang getwijfeld tussen de BBS die ik nu heb en jouw wiel. Ik wilde per se de originele en vond alleen setjes van 3K toen. Ben er wel een beetje jaloers op haha.....
 

s-line

Forumguru
Iets omlaag draaien kost niets hoor en camber heb je toch al dus......slijten doen ze toch wel en kan je snel 225 er onder gooien!
Niet zo minachtend over de skoda wielkasten hè!
 

Der Einser

Forumguru
Wil je echt probleemloos laag is 8,5J ET45 echt de ideale maat blijkt maar weer.

Ik heb echt lang getwijfeld tussen de BBS die ik nu heb en jouw wiel. Ik wilde per se de originele en vond alleen setjes van 3K toen. Ben er wel een beetje jaloers op haha.....

Vrees dat je gelijk hebt.
Ik heb nog een set Bentley Super SIX overwogen die ik kon kopen. Maar die waren ET 30. Gelukkig niet gedaan.
En mijn Bentley die ik op mijn Passat had (avatar) waren ET 41. Dat zou nog wel passen.
Hou het denk ik voorlopig hier maar even bij.
 

Der Einser

Forumguru
Iets omlaag draaien kost niets hoor en camber heb je toch al dus......slijten doen ze toch wel en kan je snel 225 er onder gooien!
Niet zo minachtend over de skoda wielkasten hè!

Kan het aan de voorkant nog proberen ja, ietsje omlaag.
Camber bedoelde ik juist achter. Voor staat ie redelijk 'recht'

Sorry,.. voor wat betreft de wielkasten,.. het spijt me:stop: tik hem aan ouwe
 

Der Einser

Forumguru
Om maar over de wielenkeuze te zwijgen,... helemaal als je een wielen fetisj hebt.:shamefullyembarrased:
Alleen zal dat nu wel afnemen met deze beperkte mogelijkheden.

Ik heb ook nog een set RH zw3 Mega tiefbett liggen... paste perfect onder mijn Passat. Lekker 'stance' maar die ga ik hier niet eens proberen :(
Zijn 9,5 en 10,5 x 18 met 225 en 245 banden met onhandige ET.

Foto-VHRZVHWR.jpg


Dus moet maar wat meer verkopen :D
Wat heb jij voor auto nu Ed?
Kan ik niets aan jou slijten?

Heb ook nog een set 22" Brabus Monoblock VI ' over'
 
Bovenaan Onderaan