Even voorstellen

Der Einser

Forumguru
@ s-line: Yep.
@s-line: Nee, in Huizen (' t Gooi)
@s-line: Z.S.M. , maar ik wacht op mijn KW pakketje van onze oosterburen. En dan nog even snel een afspraak maken met(Antera)

@eddiea: Goed ingelicht!!! Hoe weet jij dat nou weer?

Ik zie vandaag dat het DHL pakket op 80% staat. Het is al in Nederland :-)
 

s-line

Forumguru
@eddiea, nee hij is donker blauw met a6 bbs speedline's en behoorlijk laag! (net als de rest daar)
 

eddiea

Forumguru
Ik heb foto's en heb de eigenaar ook toevallig nog gesproken. Is een h&r ultra low set en is echt laag. Hij heeft hem zelfs nog omhoog gedraaid vertelde hij. Hij rijdt ook nog met een 235 band zelfs. Hij schuurt wel wat in de voorste kasten zag ik.

@ S-line. Ik zal is kijken of ik je neefje zie vanavond.
 

Der Einser

Forumguru
Topper!!!
Ben echt benieuwd.

Het verschil is natuurlijk wel dat ze in Duitsland en Oostenrijk niet zoveel drempels hebben als hier in 'drempelcity'
Als ik richting Der See zou gaan zou ik hem ook erg laag schroeven :rockon:

Wanneer ben je terug Ed?
Ik wil die foto's zien natuurlijk
 

eddiea

Forumguru
Nou vergis je niet in het wegdek hier. Er is al menig carterpannetje onderuit gereden.

Ik kom zaterdag of zondag terug. Hangt van het weer af. We hebben nu prachtig weer hier maar het schijnt behoorlijk te gaan regenen hier. Nog ff geduld dus.
 

Der Einser

Forumguru
Geniet er nog even man!
Ik heb gisteren al heel wat foto's bewondert,... was weer super zo te zien.
Nog niet die Skoda tegen gekomen, alleen de andere VAG's en zelfs wat Beemers (BMW) en Merry's (Mercedes)

Ik wacht het even af.

ps: met welke auto ben jij er nu naar toe dan? of reed met iemand mee
 

s-line

Forumguru
Zijn auto staat ergens bij een garage ofzo volgens mij een aandrijfas of homokineet stuk!
 

eddiea

Forumguru
Das niet zo mooi. Was gister dag vd arbeid hier dus ze zullen vandaag wel pas wat gaan doen. Is ons laatste dagje. Morgen een dag eerder richting huis want het schijnt te gaan regenen de komende drie dagen.
 

s-line

Forumguru
Hij wordt niet geholpen bij de garage! Te laag vinden ze, nu wordt het zelf sleutelen daar,hij heeft geloof ik een nieuwe aandrijfas besteld hopen dat het lukt want hij zou ook vrijdag naar huis gaan!
 

Der Einser

Forumguru
Gisteren mijn pakketje uit Duitsland binnen gekregen:super:
Maar snel even met Antera afspreken!!
Foto-N3JZCYZH.jpg


En ook mijn ABT opschriftje. Klein en subtiel, in het mat zwart.
Even kijken of ik deze morgen op de auto kan plakken.
Foto-PK463NFC.jpg
 

s-line

Forumguru
:xyxthumbs: Ik zou snel de auto opkrikken en sleutelen, het is er prachtig weer voor!
gr.
 

Der Einser

Forumguru
:xyxthumbs: Ik zou snel de auto opkrikken en sleutelen, het is er prachtig weer voor!
gr.

Dat is waar,.. echter is deze jongen gewoon aan het werk :koffie: helaas,.....
Buiten dat, ik heb er niet de juiste apparatuur voor.
Tevens is het alweer zo lang geleden dat ik een schroefset heb gemonteerd dat het beter is om een professional dit te laten doen,... toch Mark ! :xyxthumbs:
 

eddiea

Forumguru
27887_524745287583325_1302590187_n.jpg

Et voila.... Ik heb zelf ook nog foto's geschoten maar moet ze nog op de laptop zetten.

@s-line Hoe is het met je neefje?
 

Der Einser

Forumguru
Netjes!!
Ziet er inderdaad dik uit. Zoiets moet de mijne ook worden,.... Moet ik alleen de gemeente even vragen de drempels weg te halen uit mijn straat :crazy:

Op de foto ziet het er alleen wel uit of hij wat extra 'got camber' :) op de achterwielen heeft.
 

eddiea

Forumguru
Ga je niet redden met KW...... Die van mij stond zonder potje nog niet zo laag als deze. Hij heeft niet meer camber achter hoor. Lijkt maar zo.
 

s-line

Forumguru
@eddiea. Hij heeft vrijdag ochtend een nieuwe aandrijfas daar gemonteerd, de binnenste homokineet was kapot maar hij kon aalleen een komplete as bestellen daar! Maar het is gelukt en hij heeft nog even kunnen cruisen daar!
 
Bovenaan Onderaan