JeSko
Forumguru
Op voorstel van @MarcoO2 maar een apart topic aangemaakt voor de Caddy van mijn vriendin, het zal wel de moeite worden want er gaat wel wat aan veranderd worden 
Het gaat om een Caddy Mk4 ( nickname EVE van Wall-E ) van laat 2016, er staat 180.000 op de klok van het 2.0 TDI blok. Het is een vrij basic uitvoering maar hij heeft wel enkele leuke opties, voordeel van zo'n VW product is dat je hem zelf vrij goedkoop en eenvoudig kan uitbouwen met OEM VW/Audi stukken.
Wat hebben we er al aan gedaan? Buiten de OEM Audi Rotor velgen nog niet veel, ze heeft hem ook maar net natuurlijk, het zijn velgen met de maten 18x7.5 et51, hiervoor waren bizar genoeg geen naafringen nodig, zowel de Audi als de VW hadden 57.1, wat mij wel wat verwarde aangezien ik dacht dat Audi altijd 66.6 naafgat was, maar goed, dit was wel een meevaller.
Wat komt er nog?
- US lights coderen
- needle sweep coderen
- witte logo's
- zonneband
- maxton frontlip
- stootstrips verwijderen (?)
- interieur opleuken (pook, stuur, stoelen)
- achterste laadzone bumper beschermen, schades wegwerken
En nog wat foto's van hoe die nu staat

Het gaat om een Caddy Mk4 ( nickname EVE van Wall-E ) van laat 2016, er staat 180.000 op de klok van het 2.0 TDI blok. Het is een vrij basic uitvoering maar hij heeft wel enkele leuke opties, voordeel van zo'n VW product is dat je hem zelf vrij goedkoop en eenvoudig kan uitbouwen met OEM VW/Audi stukken.
Wat hebben we er al aan gedaan? Buiten de OEM Audi Rotor velgen nog niet veel, ze heeft hem ook maar net natuurlijk, het zijn velgen met de maten 18x7.5 et51, hiervoor waren bizar genoeg geen naafringen nodig, zowel de Audi als de VW hadden 57.1, wat mij wel wat verwarde aangezien ik dacht dat Audi altijd 66.6 naafgat was, maar goed, dit was wel een meevaller.
Wat komt er nog?
- US lights coderen
- needle sweep coderen
- witte logo's
- zonneband
- maxton frontlip
- stootstrips verwijderen (?)
- interieur opleuken (pook, stuur, stoelen)
- achterste laadzone bumper beschermen, schades wegwerken
En nog wat foto's van hoe die nu staat

Laatst bewerkt: