EVE (Caddy)

JeSko

Forumguru
Op voorstel van @MarcoO2 maar een apart topic aangemaakt voor de Caddy van mijn vriendin, het zal wel de moeite worden want er gaat wel wat aan veranderd worden :D

Het gaat om een Caddy Mk4 ( nickname EVE van Wall-E ) van laat 2016, er staat 180.000 op de klok van het 2.0 TDI blok. Het is een vrij basic uitvoering maar hij heeft wel enkele leuke opties, voordeel van zo'n VW product is dat je hem zelf vrij goedkoop en eenvoudig kan uitbouwen met OEM VW/Audi stukken.

Wat hebben we er al aan gedaan? Buiten de OEM Audi Rotor velgen nog niet veel, ze heeft hem ook maar net natuurlijk, het zijn velgen met de maten 18x7.5 et51, hiervoor waren bizar genoeg geen naafringen nodig, zowel de Audi als de VW hadden 57.1, wat mij wel wat verwarde aangezien ik dacht dat Audi altijd 66.6 naafgat was, maar goed, dit was wel een meevaller.

Wat komt er nog?

- US lights coderen
- needle sweep coderen
- witte logo's
- zonneband
- maxton frontlip
- stootstrips verwijderen (?)
- interieur opleuken (pook, stuur, stoelen)
- achterste laadzone bumper beschermen, schades wegwerken

En nog wat foto's van hoe die nu staat :)

20250827_182708.jpg 20250827_182719.jpg 20250827_182734.jpg 20250827_182742.jpg 20250827_182753.jpg 20250827_183506.jpg 20250827_183516.jpg

Laatst bewerkt:

MarcoO2

Forumguru
Leuk, een eigen topic ;)

Voor wat betreft de stootstrips: ik denk dat je, als je die weghaalt, de lijn uit de auto haalt. Die streep geeft optisch lengte aan de auto, als dat wegvalt lijkt het kijk eens raar geheel worden. Misschien eens Photoshoppen of je dat echt wel mooi vindt?

leon-cupra

Forumguru
Is dit eigenlijk een auto voor erbij of vervanging van de A3?

Strips eraf is idd geen zicht .. spuiten in lakkleur zal een betere oplossing zijn.

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Voor erbij, we hadden iets nodig waar ze ongestoord haar remorque met kon trekken ( hooi halen voor het paard ) en waar je overal met kan komen, anders ziet de Audi teveel af en dat is zonde van zo'n mooie auto.

EdK

Forumguru
Bekijk je 3e remlicht op deur even !
Bij vorige en nu weer beginnen die op de randen te scheuren !
Als je nieuwe nodig hebt dan niet bij Ali !
Vorige keer gedaan en pasvorm is ruck .....
Dus dan even orgineel (led) bestellen en omwisselen

Arjan1985

Forumguru
Gave auto! Die velgen passen er echt goed bij. Ik sluit me bij Jeroen aan betreft de zwarte strips:giggle: ik vroeg me nog af ga je (gaat ze) hem software matig laten aanpassen voor extra pk’s?

Bovenaan Onderaan