Ervaringen Skoda Rapid Spaceback 2016

Okki

Donateur
Gefeliciteerd.....auto (gisteren) 4 jaar jong.
Eerste auto waar ik niets aan veranderd heb....nog nooit zo'n goede betrouwbare en zuinige auto gehad.

Op naar de 2 ton!
 

Okki

Donateur
Door thuiswerken en ziekenhuis opname maar weinig gereden afgelopen 2 jaar.

Auto wel alweer jarig geweest, maar met slechts 128.000 km op de teller gaat het nu niet meer zo hard naar de 2 ton.
 

Okki

Donateur
Helaas, gisteren iemand die niet oplette in de file bij de Beneluxtunnel. Zat er dicht op en keek naar links om via het verdrijvingsvlak even snel in te voegen, maar zag het remmend verkeer vooe zich niet. Kleine kras helaas...

Hapje uit het zwarte kunstof gedeelte, zou ik dat ergens mee kunnen opvullen?
(n.b. het lijkt op de foto erger dan in het echt)

Kan natuurlijk ook een trekhaak monteren, gelijk 2 vliegen in 1 klap

1652199398076_IMG_20220509_170942_resized_20220510_061304548.jpg
 

Tees

Donateur
Kunststof/polyesterplamuur? Kan je volgens mij ook in t zwart kopen, ben je in 1x klaar. Wel balen dit...
 

EdK

Forumguru
Spotrepair doen ook vaak kunststof repareren
Gaatjes in dashboard omdat men een telefoonhouder heeft vastgeschroeft die men weet weg te werken dat je je afvraagt waar het gaatje heeft gezeten.
 

Okki

Donateur
Nee, helaas.

Mijn gezondheids- en genoemds toestand zijn momenteel niet zo best. Ik zag op dat moment alleen een klein krasje (dacht ik) en zei "dat poets ik er wel uit" Zag al beren op de weg met overspuiten en kleurverschil.

Verder geen geen gegevens genoteerd. Stom natuurlijk, maar ik kon het op dat moment ff niet aan....
 
Bovenaan Onderaan