Ervaringen Skoda center De Meern

Ik heb op dit forum gezien dat er al een aantal zijn die hun skoda bij skoda center De Meern hebben gesteld.

Wie?

Wij wel.
 

sbm

Lid
Re: Skoda center de meern

Ik sta op het punt van bestellen. Er moeten eerst nog even een aantal details worden geregeld. Maar ik verwacht volgende week de deal rond te kunnen maken...
 
Re: Skoda center de meern

Ik heb mijn Octavia ook in De Meern (SKODA CENTER UTRECHT) besteld. Prima service en veel korting gekregen. Dinsdag aanstaande is hij dan eindelijk in mijn bezit.
 
Re: Skoda center de meern

2 maanden geleden mijn O2 ook bij Skoda Center de Meern opgehaald. Prima ervaring gehad met het gehele aankoop traject, kan niet anders zeggen /forum/images/graemlins/smirk.gif
 
Re: Skoda center de meern

Ik ben ook erg positief, zoals ik al gemeld heb in wat andere topic's. Ook kreeg ik de hoogste inruil waarde voor m'n rode 406 coupe. Inmiddels staat ie voor minder te koop op autotrack.nl /forum/images/graemlins/smirk.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Skoda center de meern

Dat gebeurt niet vaak, meestal ff poetsen en hup 2000 euro der bovenop ;)
 

Logic

Actief lid
Re: Skoda center de meern

Ik daar een kwartier staan wachten terwijl er drie verkopers met elkaar stonden te kletsen. Vond ik niet echt positief.....
 
Re: Skoda center de meern

Collega kwam daar altijd met zijn O1 voor reperatie maar daar was hij absoluut niet over te spreken.
 
Re: Skoda center de meern

Ben eerst in De Meern wezen kijken naar mijn nu bestelde octavia. Indruk was een beetje van u wilt een skoda en wij hebben hem. Weinig te onderhandelen en hebben ook niet nagebeld na het uitbrengen van de offerte.

Nu mijn skoda in culemborg besteld bij Autobedrijf Gecu. Namen daar perfect de tijd voor je en gaven alle uitleg op vragen etc.
Ga er vanuit dat de aflevering niet al te lang meer op zich laat wachten. Zal jullie op de hoogte houden van hoe de aflevering en nazorg is geweest.

Maar eerste indruk ga niet naar De Meern maar naar Culemborg
 

higgy

Forumguru
Re: Skoda center de meern

Mogen wij een foto van je moeder zien? Lijkt ze op mw. Dutch? /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Re: Skoda center de meern

Mijn ervaring met deze dealer is zeer positief.

Ik heb ze eerst een keer gebeld , maar dat was toen niet echt een succes. De persoon aan de lijn begreep mij niet helemaal en beloofde een hoge korting.

Toen ik bij de dealer aankwam bleek het een misverstand.
De persoon aan de lijn begreep niet dat het een lease auto was. Dus de korting werd meteen een stuk lager. /forum/images/graemlins/frown.gif

Maar de persoon die mij toen verder hielp was een erg vriendelijke persoon (Chef /forum/images/graemlins/wink.gif)

Ik heb van naast een goede korting nog gratis een achterspoiler in kleur gekregen voor het geleden ongemak.

Verder regelde hij dat mijn bestelde 17 " pegasus velgen werden vervangen door 17 " sputnik velgen.

Bij afleveren ging ook alles naar wens. De persoon die mij toen hielp was ook erg vriendelijk. En er werd toen zelfs effe de anti carjacking optie aangezet in de garage.

Super service /forum/images/graemlins/laugh.gif
 
Re: Skoda center de meern

Ik heb m'n huidige Fabia daar al een paar jaar in onderhoud nadat ik niet tevreden was over de Skoda dealer in Gouda. Mede daarom heb ik m'n O2 er nu ook besteld.
Nadelen zijn de niet al te bijzondere korting en ze reageren niet op mails.
 

VEEJAY

Forumguru
Re: Skoda center de meern

Mijn ervaring is dat ze prima reageren op emails, probeer Stefan Barnhoorn te mailen hij is redelijk vlot met emailtjes beantwoorden.
 

Zoef

Actief lid
Re: Skoda center de meern

Ik kan alleen maar melden dat ze een goed geheugen hebben. Ik heb mijn auto ergens anders gekocht (Marsman in Deventer), maar toch herinneren ze zich mij omdat ik daar heb geinformeerd en rondgekeken naar toen een nieuwe Octi I combi. Helaas scheelde het nogal met de inruilprijs, daarom uiteindelijk daar geen deal gesloten. Maar, op zich vond ik het wel nette service.
gr.
Zoef
 
Bovenaan Onderaan