Ervaringen Octavia PHEV

PizzaPieter

Donateur
Al eens telefoon van je radio afgegooid en radio van je telefoon en helemaal opnieuw verbonden?

Vandaag na Odido storing zou alles te weer moeten doen, maar zelfs met met DualSim en andere netwerken lukte te niet om online te komen.

Telefoon herstarten loste al mn problemen op

Jessedew

Forumguru
Hij deed het de volgende dag weer..(telefoon opnieuw gestart) misschien toch telelfoonstoring de oorzaak?

EdK

Forumguru
telelfoonstoring
Je bedoeld dat je mobiel in storing was ??
Maar goed, al vaker gehad met apps op mobiel die raar deden en na de phone opnieuw opgestart te hebben was probleem verholpen
Heb me phone nu zo ingesteld dat als ik in de nacht slaap dat hij automatisch zichzelf herstart, en hierdoor nog enkele keer problemen...

Jessedew

Forumguru
Nee, Android auto deed het niet in Oostenrijk, maar er was ook een odido storing. Mogelijk combinatie van factoren. Hij doet het nu iig weer gelukkig, wil niet meer zonder Android auto

• Leuk
Waarderingen: EdK

Rob

Forumguru
"grappig" @Jessedew , wij hadden gedurende de hele vakantie een "blackspot" tussen Saalfelden en Zell am See, zo'n 30 km van onze verblijfplaats. Steeds op exáct dezelfde plek begon Android Auto opnieuw begon op te starten. Kon er de klok op gelijk zetten. Na 200 meter werkte alles weer. Gebeurde beide kanten op. Merkwaardig maar konden er wel om lachen
Screenshot_2025-08-05-20-49-54-84_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg

Jessedew

Forumguru
Wellicht gelijk Flitsmeister erop zetten? ;)
Die zet ik 'apart' aan, (google geeft ze ook wel aan) gebruik het alleen op vakantie. Die Oostenrijkers en Duitsers kunnen wel goed paaltjes neerzetten. Ik hou er gewoon rekening mee, rij altijd wel rustig maar nu extra voorzichtig qua snelheid, ben al 2 x geflitst denk ik onderweg :ROFLMAO:

Jessedew

Forumguru
"grappig" @Jessedew , wij hadden gedurende de hele vakantie een "blackspot" tussen Saalfelden en Zell am See, zo'n 30 km van onze verblijfplaats.
Ik kom daar waarschijnlijk deze week langs, eens ff kijken wat er gebeurd. Het weer is iig gigantisch gedraaid. Balen dat jullie slecht weer hadden, sinds vandaag echt geweldig voor komende dagen. Zaterdag en zondag was wel veel regen.

• Leuk
Waarderingen: Rob

Rob

Forumguru
Ben benieuwd @Jessedew !
Ja het weer was verre van zomers maar hebben alsnog goed genoten. Elke dag in de bloedhitte is ook niks. Ben nu nog even voor 4 dagen in Parijs met ruim 30°C. Vandaag 98kmh gemiddeld met 5.1l/100km en 70% accu resterend. Op de peage 130-140, was opvallend rustig. Ontopic:angel:Erg tevreden over het verbruik op dit soort ritten.

Jessedew

Forumguru
"grappig" @Jessedew , wij hadden gedurende de hele vakantie een "blackspot" tussen Saalfelden en Zell am See, zo'n 30 km van onze verblijfplaats. Steeds op exáct dezelfde plek begon Android Auto opnieuw begon op te starten. Kon er de klok op gelijk zetten. Na 200 meter werkte alles weer.

Ja, wij hadden het ook memt de auto op exact dezelfde plek :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Rob

Rob

Forumguru
hahaha te grappig zeg! Anti Skoda zone ofzo:maakmegek:

Ons reisgezelschap met een Renault reed telkens achter ons aan en die had nergens last van. Vaag hoor.

Bovenaan Onderaan