Ervaringen met VAS5054 ???

Monteurtje

Forumguru
@ertromp Dit programma heet geen VAS, zoals het eerder wel heette. Dat was VAS-PC. Het programma waar je het hier over hebt is ODIS. En is het officielle programma waar de dealer, en ik dus ook, mee werken.
Werkt mooi. Veel fijner en uitgebreider dan VAS-PC. Alleen is door de fabriek bij 'ons' waarschijnlijk het een en ander afgeschermd zodat we niet alles kunnen aanpassen.
Kun je ook interactief storing zoeken opstarten. Functie DIAGNOSE. Zie dat je wel in ZELFDIAGNOSE kan.
En de versie is al weer veroudert. Is inmiddels 2.1.0 Binnenkort moet de testkast verandert worden. Draait op Windows XP en gaat naar Windows 7 en dan ook nieuwe ODIS versie.
 

ertromp

Forumguru
Bedankt voor de info @Monteurtje ! Heb deze versie van een bevriende garagehouder uit Dld mee gekregen om eens te proberen. Zal wel zijn omdat er dus blijkbaar weer een nieuwere versie is :D
Het is inderdaad super uitgebreidt en ook die Diagnose functie heb ik al getest en werkt.

Zelf heb ik het programma draaiende op Windows 8 en loop dus al weer op de dealer vooruit :D

Wel makkelijk is dat ik nu bijbehorende handleiding er bij heb gekregen
 
Bovenaan Onderaan