Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Joti

Senior Member
18 maart een bestelling gedaan, dezelfde dag bericht gehad dat het was verstuurd. Zag nog niets op de tracking dus op 30 maart gevraagd naar de status, bleek 1 item niet op voorraad. Die zou diezelfde week nog binnen komen. Twee dagen terug weer gevraagd en krijg de reactie:

Hello,
the goods is still in delay.
Regards

Ik heb best geduld maar dit is niet relaxt als je voor 250 euro spullen bestelt.
 

oco1979

Forumguru
klein weetje,in belgie hebben ze 160 procent meer werk met pakjes.
bpost ga richting 10 dagen achterstand.
anderen hebben ook al dagen extra nodig om te kunnen leveren.

In deze tijd ga je nog meer geduld moeten hebben.
 
18 maart een bestelling gedaan, dezelfde dag bericht gehad dat het was verstuurd. Zag nog niets op de tracking dus op 30 maart gevraagd naar de status, bleek 1 item niet op voorraad. Die zou diezelfde week nog binnen komen. Twee dagen terug weer gevraagd en krijg de reactie:

Hello,
the goods is still in delay.
Regards

Ik heb best geduld maar dit is niet relaxt als je voor 250 euro spullen bestelt.

Ik had exact hetzelfde. Een lijstje besteld van 170,- eind februari, na enkele weken maar eens gemaild, toen nog eens waarop ik pas antwoord kreeg. De nieuwe pookknkop was niet op voorraad en zou die week binnen komen. Nou, twee weken later maar verzocht de bestelling te annuleren. Twee dg later het geld terug op de rekening dus dat was wel netjes.
 

Joti

Senior Member
18 maart een bestelling gedaan, dezelfde dag bericht gehad dat het was verstuurd. Zag nog niets op de tracking dus op 30 maart gevraagd naar de status, bleek 1 item niet op voorraad. Die zou diezelfde week nog binnen komen. Twee dagen terug weer gevraagd en krijg de reactie:

Hello,
the goods is still in delay.
Regards

Ik heb best geduld maar dit is niet relaxt als je voor 250 euro spullen bestelt.
Eind goed, al goed. Vandaag onverwacht het pakket binnen!
 

prosier

Forumguru
Wanneer is weer nieuwe korting? :D

Ik kijk naar de donkere reflectors op de achter bumper, een raceblue ? achterklep spoiler als ze het hebben, een frontlip wellicht (maar denk t niet, ik zit nu al vaak tegen een stoepje met de onderkant), en wellicht een kofferbakachterbumperbeschermstrip...
 

jesse_s93

Donateur
Ik had nog niet eerder wat besteld bij SuperSkoda.com, maar ik ben positief.
22-04 besteld, gisteren 28-04 geleverd.
Ging om het logo in zwart/steel grey en zwarte letters Scala.
 

Sjonkie

Nieuw lid
Dinsdagavond gelijk de spoiler besteld bij Superskoda, vandaag al ontvangen.
Kwaliteit ziet er uitstekend uit. Zorgvuldig verpakt en dus snelle levering! Nu de auto zelf nog....
 

Erik-JanB

Senior Member
Superskoda.com is gewoon super.
Meerdere keren spul besteld daar, altijd keurig.
Ook communicatie via mail is prima.
Ze lopen nu iets achter met de site, Kerstmis korting, maar administratief nog prima
 

prosier

Forumguru
Ik wacht weer op n 25% actie.
Iemand ervaring met nonrs, frontlip, en spoiler voor de achterklep en die donkere rear reflectors?

Bj2014, vfl.
 

Sjonkie

Nieuw lid
Een Karoq Sportline business, Steel Grey, maar ben dus nog "in verwachting"
 

Bijlagen

  • 20200430_214042.jpg
    20200430_214042.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 40

MartinAir

Nieuw lid
Is er iemand die op een zwarte Kodiaq sportline de achter reflector vervangen heeft voor de RS MonteCarlo editie?
Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet ... nu is het een mooi moment om die te bestellen :)
 

prosier

Forumguru
Kak, een kofferbak spoiler leek me leuk, maar nu is die mooie net niet meer in raceblue.
Alleen groen en rood en wit meen ik. Iemand ervaring met die spoilers?
 
Bovenaan Onderaan