Ervaringen met Kopaček, voorheen Superskoda.

Frenk21

Forumguru
Nadeel vind ik bij superskoda dat je moet betalen met paypal. Doe je dat niet krijg je een zeer ongunstige wisselkoers.
 

RoyK

Senior Member
Superskoda, zeer betrouwbare en simpele site om te bestellen. Laatst ook met een 20% actie besteld, binnen een week was alles netjes verpakt in huis! De bestelling was gelijktijdig met een andere bestelling uit Nederland (webshop op 5km van mijn huis) De bestelling vanuit Tsjechië was sneller!
 

fanSkoda-VW

Donateur
@ralley mijn ervaring met Superskoda? NUL.
Ik heb de Fab voor welgeteld 35 euro alles bij elkaar gepimpt, meer niet.
De bumpersticker en zelfklevende striping goud - 2+2mm.
Een strakke dubbele gouden bies wat mooi staat op het bruin. Krijg daar veel positief commentaar op.

Verder is de auto bijna full options, dat brengt ook het meeste op bij inruil. Want alles wat je er na aankoop aan toevoegt schijn te niet te tellen. Jammer genoeg. Kijk maar naar de reclame: voer je kenteken in, en daar wordt op geoordeeld.

Zou ik dan niet tenminste één ding willen upgraden? jawel, koeling terug in het dashboardkastje zoals bij de Fab1 & 2. Maar daar heb ik ook hier nimmer antwoord opgekregen.

grtsss
 

Rofffel

Forumguru
Wat een belachelijk bericht, sorry maar dit draagt echt helemaal geen millimeter bij aan dit topic.
Maar goed: applaus dat jouw auto full option is en dat jij niets doet aan jouw auto.
 

fanSkoda-VW

Donateur
@Roffel , Vroeger heb ik echt wel e.e.a. gedaan aan de auto's. Toen waren veel dingen er niet of niet standaard.
Achterruitverwarming b.v. Of controlelampjes op handrem en choke. In een BMW 700 Coupé (in 1960)een gat in het stalen dashboard geboord en gehakt (letterlijk) om een speaker te kunnen plaatsen. In de Volvo 340 een achterruitwisser met sproeier aangelegd en van binnen elektrisch te openen achterklep. Maar dat alles is nu niet meer nodig.
Na de Fab 1 met 70 pk is de Fab 3 met 110 pk voor mij meer dan voldoende. Dus wat moet ik nu nog pimpen?
Ik zou het niet weten. Verlagen is geen optie omdat er te veel forse verkeersdrempels in de buurt zijn.

grtsss
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Tsja die F3 zijn zo compleet van fabriek af......
Bij mij blijft het ook bij een rubber matje en een camera plaatsen....:D
 

Canon-Eye

Forumguru
Camera heb ik bij de Leon ook achteraf laten monteren (verwerkt in de kentekenplaathouder). Doet het prima, inclusief bewegende lijnen en zo. Reuze makkelijk bij het op de millimeter tot een andere auto achteruitrijden, of voor het aanpikken van de caravan (kan onderin beeld net een randje trekhaakkogel zien.
Maar bij het achteruit insteken op het eigen erf met aansluitend een S-bocht tot onder de carport betrap ik mezelf er toch op dat ik meer vertrouw op de buitenspiegels om 'm scherp langs de brievenbus en daarna op de goeie plek vlak naast de carportpalen te krijgen.
 

GJS

Senior Member
Het is weer zover! :jaja:

20% Korting op het gehele assortiment. 26/7 t/m 29/7.

Nou lekker dan, net maandag wat besteld, wat vandaag trouwens al is afgeleverd.
Gelukkig maar een klein onderdeeltje, had maar € 2,60 gescheeld :D
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan