Ervaringen 1.4 TSI

Pendragon

Forumguru
Nu na een maandje met de auto gereden hebben valt me 1 ding op. Zoeken op google levert mij 1 hit op van iemand op het briskoda.net forum die exact hetzelfde heeft. Het gaat om het motorgeluid bij 2500rpm. Het maakt niet uit in welke versnelling ik rij, maar wanneer ik op 2500rpm kom maakt de motor veel meer geluid. Even erboven/eronder is het weg. Iemand die ook deze ervaring heeft en/of misschien weet hoe dit komt, of dit normaal is en zo niet of er iets aan te doen is.
 

homey

Nieuw lid
Ik ervaar inderdaad hetzelfde bij 2500rpm en vindt het vrij hinderlijk. Heb het op mijn lijstje voor het volgende dealerbezoek gezet. Ben net zoals pendragon ook benieuwd of nog meer mensen dit ervaren en wat er eventueel aan te doen is. Verder is de 1.4 TSI een heerlijke motor!
 

Pendragon

Forumguru
Ik ga denk ik vrijdag even naar de dealer om het te vragen. Ik vind de 1.4tsi verder ook een heerlijke motor. Lekker stil en goede performance.
 

bobby45

Actief lid
prima motor denk dat de meeste zo,n 130 pk hebben zat genoeg, hoef je ook niet te tuning toe tepassen zo wel 150 pk
 

Pendragon

Forumguru
Vanwege prive redenen ben ik vandaag niet naar de dealer geweest. Ik ga kijken of ik volgende week tijd heb. Ik hou het warm.
 
Bovenaan Onderaan