Ervaring gevraagd Skoda dealer regio Rotterdam

Okki

Donateur
Streepjes kunnen er weer af. Zie net met openen van de kofferbak dat de kentekenplaat verlichting van het vervangen lampje er los in zit. Lipje afgebroken....lekker dan. En dan ook nog € 11 rekenen voor het de- en monteren :fool:

IMG_20201206_114219_resized_20201206_121643629.jpg IMG_20201206_114402_resized_20201206_121644023.jpg
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
@Okki

Hoor je niets rammelen in je kofferklep? Wellicht is de clip ( metalen vlimmetje ) niet afgebroken maar uit de plastieken houder geklikt, en zo tussen de kofferklep beland, heb dit zelf ook meegemaakt, bekleding kofferklep effe los ( duurt 5 minuutjes ) en je kan er bij. Althans zo was het bij mij...
 

BigCheese

Forumguru
Daar ga je toch niet zelf meer rommelen? Ze lossen het maar op, lijkt me goed aannemelijk te maken dat dit het gevolg is van het verwisselen van het lampje.
Fouten maken is menselijk, het gaat erom hoe ze het oplossen.
 

Cordoba

Forumguru
Streepjes kunnen er weer af. Zie net met openen van de kofferbak dat de kentekenplaat verlichting van het vervangen lampje er los in zit. Lipje afgebroken....lekker dan. En dan ook nog € 11 rekenen voor het de- en monteren :fool:

Die € 11 is natuurlijk inclusief nieuwe lamphouder.:cool:
 

Okki

Donateur
Nou, na een beetje goed kijken met de andere kentekenplaat verlichting (eerst netjes het boekje gelezen hoe deze te demonteren en weer monteren) zag ik dat de metalen klem niet goed zat (verbogen, dus niet afgebroken wat ik eerst dacht)
Deze voorzichtig met een kleine punttang in hetzelfde model gebogen als de andere. En klik, de boel zit weer vast.

Dit soort karweitjes schijn je altijd bij schemer en koud weer te moeten doen.

Van de week nog maar even voor de zekerheid extra checken.
 

CDK

Forumguru
@nakharry, ik ben een aantal jaar geleden bijna gillend weggelopen bij Ames Zwijndrecht, Dordrecht was het ook niet kwam ik achter en toen is het Rijnwoud in Rotterdam geworden. Persoonlijk heb ik daar wel goede ervaringen gehad met de monteurs. De mensen achter de balie van de werkplaats was ik minder van gecharmeerd, maar dat kan persoonlijk zijn.
 

Desperado

Forumguru
Je kunt ook af en toe deze kant opkomen en naar Jawes in Ede gaan. Is een servicepunt waarvan ik weet dat er een paar hele goede monteurs lopen met nog echt hart voor het vak. En de receptie is ook netjes. Geen groot bedrijf, dus nog wat meer persoonlijke aandacht.
En als je nou slim bent stuur je de vrouw, dan haalt mevrouw D. haar wel op voor een gezellig kopje thee ofzo. :D
 

leon-cupra

Forumguru
@Desperado , jij zou willen zeker dat @nakharry thuis heel wat karweitjes krijgt zeker?
mvr D: “kijk wat mijn man allemaal gedaan heeft de laatste maanden: voortuintje helemaal heraangelegd.. mooi hé. In de achtertuin nieuw terras, nieuw gazon, nieuw tuinhuis .. wat ben ik blij mij met zijn werk ... maar niet zeggen tegen D. hé ;)

mvr N. komt dan thuis en Nakharry krijgt een veeg uit de pan. Mvr D. vertelde mij wat D. de afgelopen maanden allemaal gedaan heeft .... en jij ??????”


:nono::nono::nono::nono::nono:
 

nakharry

Forumguru
@nakharry, ik ben een aantal jaar geleden bijna gillend weggelopen bij Ames Zwijndrecht, Dordrecht was het ook niet kwam ik achter en toen is het Rijnwoud in Rotterdam geworden. Persoonlijk heb ik daar wel goede ervaringen gehad met de monteurs. De mensen achter de balie van de werkplaats was ik minder van gecharmeerd, maar dat kan persoonlijk zijn.


Das weer een vinkje minder voor Ames :laugh:

Ik vind die dealers allemaal ook veel te groot tegenwoordig. Massa is kassa en je bent gewoon een nummer....

De kleintjes die het moeilijk hebben worden voor een appel en een ei overgenomen door Pon..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

nakharry

Forumguru
Je kunt ook af en toe deze kant opkomen en naar Jawes in Ede gaan. Is een servicepunt waarvan ik weet dat er een paar hele goede monteurs lopen met nog echt hart voor het vak. En de receptie is ook netjes. Geen groot bedrijf, dus nog wat meer persoonlijke aandacht.
En als je nou slim bent stuur je de vrouw, dan haalt mevrouw D. haar wel op voor een gezellig kopje thee ofzo. :D

Sowieso weer eens wat af spreken binnenkort, we zijn erg benieuwd naar jullie keuken.. :cheers:
 

VW Golf 1.4 tsi DSG-7

Senior Member
Ik ben een paar keer bij Ames Zwijndrecht geweest, en tot nu toe meer dan tevreden over de service van de werkplaatsreceptionisten aldaar.
Vr. Gr. Bas
 
Bovenaan Onderaan