Ervaring fabia met 1.0 75 pk motor

turboturbo

Forumguru
Het 1.0 blok in de Fabia III waar je hier mee vergelijkt heeft een turbo en minstens 90 pk, dat is dus anders dan de 75 pk versie van de TS,
Excuus, ik had helemaal niet door dat er ook een nog een atmosferische 1.0 geleverd werd! (heet die dan mpi?)

Edit: Zie nu dat @hemi24 en TS hier al op gewezen hebben - dat had ik nog niet opgemerkt.
 

CITIGO

Senior Member
Heb de auto nu 2 weken, ben er erg tevreden over, merk nog nauwelijks verschil met de 1.2 motor, het enige wat je mist is de turbo als je even snel wilt inhalen. Er zit een Amundsen navigatie in met SD kaart in het dashboardkastje, weet iemand hoe je die moet updaten?
 

philippe bakker

Forumguru
Ik had een Fabia1 HB met 68 PK.

Wanneer de auto vol met mensen en of spullen zit is het geen vlotte auto, maar wel taai, slaat niet af of zo........
Wanneer je alleen met niet te zware lading in de auto zit is het goed te doen.
Mijn schoonpa heeft dezelfde kleur en dezelfde motorisatie ! :)
 

CITIGO

Senior Member
Het is mij niet duidelijk of je de originele sd kaart of een lege sd kaart moet gebruiken. Als de originele kaart er uit is werkt de navigatie niet meer en kun je dus niet updaten. Wil ook mijn originele kaart niet verprutsen. Heb al een kopie gemaakt, maar dat werkt niet, die ziet de navigatie niet.
 

hemi24

Forumguru
Als je zo bang bent kopieer je de inhoud van je SD kaart naar je computer...

Zelf een lege SD kaart halen werkt in elk geval niet, die in de auto zit zul je het mee moeten doen!

Dus, bestanden van de kaart naar je computer kopiëren, vervolgens alles van het kaartje verwijderen en het gedownloade bestand uitpakken en kopiëren naar de SD kaart.
Vervolgens schuifje weer op “lock” zetten, in de wagen steken en navigeren.

Moeilijker is het niet!
 
Bovenaan Onderaan