Ervaring fabia 3, na 1000km

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartje

Banned
Sorry Tinusterror, maar heb je niet iets beters te doen met je tijd dan dit wanexemplaar steeds maar te blijven oplappen en nu ook weer de leasemaatschappij te vragen over hun mening over het massavliegwiel?

Snel omruilen voor een wel goed exemplaar!
 
Nou gaat een heel verhaal worden onderhand!
Zojuist een mailtje gekregen met volgende citaat:

De expert gaat zijn rapport uitbreiden met deze kwestie.
De fabrikant heeft namelijk een terugroepactie op deze modellen om een eenmassa vliegwiel te monteren en dat is bij de auto van de heer inmiddels uitgevoerd.

Hou jullie op de hoogte,
 

FabiaLicious

Actief lid
wow, dit is wat je noemt een maandag auto, hebben de Tsjechen blijkbaar ook last van.
heb zelf met mijn 1.2 90pk 11.000 gereden en geen gebrek ontdekt.
terug met dat ding, sterkte met de ellende
 
Hallo allemaal.
Volgende week donderdag ga ik onze nieuwe fabia3 combi afhalen.
En ik zie er enorm naar uit!

Ik stap over van een volvo s80 2.5tdi automaat over naar een fabia 1.2 tsi dsg :-) Geen testrit gemaakt, helemaal klaar om me te laten verassen door de moderne techniek van de dsg bak.

We hebben gekozen voor een combi monte carlo in de kleur moon white met een panoramisch dak. Mijn vrouwtje was direct verkocht toen ze die kleur in combinatie met het glazen dak zag...

Omwille van de absurde diesel politiek in belgië gekozen voor een benzine uitvoering, het moest een automaat zijn dus kwamen we uit bij de 110 pk sterke 1.2tsi uitvoering. Vanaf volgende donderdag zal ik jullie zeker en vast op de hoogte houden van mijn ervaringen met de Fabia :-)

Grtjs
 
Nou de kogel is door de kerk, auto blijft bij de dealer staan en mag een andere bestellen bij de lease maatschappij.
Geen fabia meer voor mij!! Succes met rijden van deze auto jongens. ik stap over hahahah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan