</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />
Luitjes
Ik rijdt ook Skoda, niet omdat het moet maar omdat ik het wil.
Maar het gaat me iets te ver om dan alles wat het merk doet maar onder de meest positieve noemer te brengen.
Twijfelen of je een Golf Plus onder de bestelauto's moet scharen terwijl je de Roomster als verlengde/verhoogde Fabia-2 benoemd is toch echt wel een getuigenis van een merkblindheid.
Een Porche 911 is dan zeker een verlaagde verkorte bestelauto met geamputeerde laadruimte.
Brilletje af heren (denk ik maar misschien ook dames)!
[/ QUOTE ]
Hulde ,mooie statement , maar ik misschien was ik niet duidelijk genoeg, het is niet mijn mening maar een feit, de Roomster is een mpv-versie van de Fabia-2 maar word gewoon eerder op de markt gebracht (volgens VAG insiders), precies de zelfde tactiek wat b.v Renault gedaan heeft , eerst de Modus en dan de Clio...
kijk de Kangoo, Doblo, Caddy etc, dat zijn auto's die ontworpen zijn als bestel auto, die uiteindelijk als "personen" auto geleverd kunnen worden..
Dat is dus het wezenlijke verschil auto's zoals de Roomster,Idea,Modus,Althea zijn gewoon ontworpen als personen auto en dus verhoogde "MPV" achtige versies van respetievelijk normale uitvoeringen van de Fabia-2, Punto, Clio, Leon..
En merkenblind?? gaat niet voor mij op , zoals ik eerder zei , bovenstaande is niet mijn mening maar een feit, als je mening wilt weten, ik vind de Roomster persoonlijk ook niet mooi, veels te hoog, maar dat vind ik eigenlijk van alle "MPV" achtige modellen. /forum/images/graemlins/grin.gif