En alweer bingo...

piair1982

Forumguru
vandalisme valt onder mijn verzekering. dit heeft voor no claim geen effect omdat het niet mijn schuld is.

de locatie is op mijn werk in Arnhem noord. helaas geen camera's. wel is er een stille getuige. een vw caddy waar de voorruit beschadigd is. de eigenaar een schilder die schuin tegenover aan het werk was heeft niets gehoord...

skodaboy

Forumguru
da echt balen voor je...
het is idd triestig dat er zo van die paljassen rond lopen die het 'plezant' vinden andermans auto te beschadigen..

van de week ontdekte ik ook weer 'parkeer' schade aan de 02,toen ik terug kwam uit de supermarkt.
één of andere paljas heeft zijn portier maar gewoon open gegooid tegen de 02 aan,resultaat een 'plooi' en diepe krassen in het portier aan de rechterkant..pff..:icon_smile_dead:

piair1982

Forumguru
nou afspraak is gemaakt. schade loopt geschat op rond de 1000 euro.
achterscherm uitdeuken, spuiten en drie delen uitspuiten plus een nieuw linker achterlicht omdat er een barst in gesprongen is door de vervorming van de deuk...

EdK

Forumguru
die eikel is zo geschrokken toen die zichzelf in je wagen zag als in de spiegel dat zijn been een spastische trekking kreeg met gevolg voor jou €1000,00 schade.
wat een droppie

jammer dat er van die kansloze gasten op straat lopen wij hebben dat ook meegemaakt met toen onze fiat een hoop gezeur en geregel door een ander gelukkig ben je goed verzekerd maar het blijft klote hopelijk laten ze nu je auto met rust

piair1982

Forumguru
net auto opgehaald.
kan er na de pasen weer mee terug. #zucht....

de deuk is er niet goed uitgehaald en de barst in het achterlicht zit er nog in.

kortom vrolijk Pasen!:icon_smile_dead:

skodaboy

Forumguru
dat zou idd,niet mogen voor een herkend autoschade herstelbedrijf..

of wel hebben ze dit niet gezien,maar is de 'deuk' echter wel zichtbaar onder een 'bepaalde lichtinval'.
of wel hebben ze het wel gezien,en hebben ze gedacht..bwwa..we 'laten' het zo maar omdat ze géén zin hadden om volledig opnieuw te beginnen..das dubbel werk voor hun.. :smiley29:

btw; hoe is de kleur van uw wagen na schildering,heb je géén kleurverschil?

dat je een 'gebarste' achterlicht' over het hoofd ziet,kan ik nog ergens begrijpen omdat barsten niet altijd direct zichtbaar zijn.
maar over het algemeen gezien,kan en mag dit niet gebeuren,want dit is géén reclame voor het bedrijf.

dus gewoon terug gaan,en zien dat ze de schade dit maal wel fatsoenlijk herstellen...

piair1982

Forumguru
kleur kan ik nog niet goed beoordelen. Eerst goed zonlicht er op.
Maar idd geen goede reclame zo.

dinsdagochtend ben ik een van de eerste aan de telefoon.
ook al is het de verzekering die betaald, het uitgevoerde schade herstel moet wel perfect zijn.

Ze zijn wel erkend schadehersteller en in de regio Arnhem goed bekend.

Maar ik gun ze het voordeel van de twijfel.

Foutje of iets vergeten is menselijk, zolang het uiteindelijk maar opgelost wordt.

Blackokkie2

Forumguru
Hmm, dat die deuk er niet helemaal goed uit is zou nog kunnen, maar dat achterlicht is wel een grote misser. Ik bedoel ergens hou je toch een nieuw achterlicht over? Ik neem tenminste aan dat ze dat bij het taxeren van de schade opgeschreven hebben.

skodaboy

Forumguru
of de verzekering of de klant zelf betaald maakt niks uit,als de herstelling niet goed is uitgevoerd ga je gewoon terug en dan moeten ze het maar oplossen,maar wel op een fatsoenlijke manier..:grin:

ik werk bij een auto transport en verhuurbedrijf,wij rijden ook in opdracht van een auto-schade herstelbedrijf,dit bedrijf behandeld zo'n 1500 schadegevallen per jaar.
dus wij gaan de te herstellen (lease) wagen bij de klant (bedrijf) ophalen en brengen hem na herstelling ook weer terug.

maar als je moest weten,wat ik soms nog zie aan een wagen die hersteld is,stel ik mij toch ook vragen..
dit gaande van soms een 'slechte' herstelling,tot duidelijk kleurverschil,of 'slechte'montage van of niet vervangen onderdelen.
op zo'n blunders komt reactie,van de chauffeur,die dan naar zijne fleet-manager stapt en 'klacht' in dient wegens slechte reparatie,en dan komt de wagen 'natuurlijk' weer terug..:shocked:

en bij leasewagens beslist de leasemaatschappij ook nog altijd wat hersteld mag worden of wat niet.
een tijd terug ben ik een ford galaxy gaan halen (schade gehele linkerzijde,was aangereden door een mobilhome) maar de spiegel aan de rechterzijde was ook geheel kapot,de bestuurder zei me dat dit ook van het ongeval was.. :crazy:
oké,ik alles genoteerd en de wagen mee genomen,bij de carrosserie gaan afzetten en dit allemaal gemeld.

één twee-tal weken later de wagen weer opgehaald om terug te brengen naar de klant,zie ik dat de spiegel rechts niet vervangen is,dus ik ff informeren op het bureel,en daar zeggen ze me:"ja,dat weten we,maar dat mocht niet hersteld van de leasemaatschappij"..:smiley29:

dus als je de wagen afleverd,zeg je dit maar tegen de bestuurder..zo gezegd,zo gedaan..wat de bestuuurder nadien gedaan heeft weet ik verder niet..

Bovenaan Onderaan