of de verzekering of de klant zelf betaald maakt niks uit,als de herstelling niet goed is uitgevoerd ga je gewoon terug en dan moeten ze het maar oplossen,maar wel op een fatsoenlijke manier..:grin:
ik werk bij een auto transport en verhuurbedrijf,wij rijden ook in opdracht van een auto-schade herstelbedrijf,dit bedrijf behandeld zo'n 1500 schadegevallen per jaar.
dus wij gaan de te herstellen (lease) wagen bij de klant (bedrijf) ophalen en brengen hem na herstelling ook weer terug.
maar als je moest weten,wat ik soms nog zie aan een wagen die hersteld is,stel ik mij toch ook vragen..
dit gaande van soms een 'slechte' herstelling,tot duidelijk kleurverschil,of 'slechte'montage van of niet vervangen onderdelen.
op zo'n blunders komt reactie,van de chauffeur,die dan naar zijne fleet-manager stapt en 'klacht' in dient wegens slechte reparatie,en dan komt de wagen 'natuurlijk' weer terug..
en bij leasewagens beslist de leasemaatschappij ook nog altijd wat hersteld mag worden of wat niet.
een tijd terug ben ik een ford galaxy gaan halen (schade gehele linkerzijde,was aangereden door een mobilhome) maar de spiegel aan de rechterzijde was ook geheel kapot,de bestuurder zei me dat dit ook van het ongeval was.. :crazy:
oké,ik alles genoteerd en de wagen mee genomen,bij de carrosserie gaan afzetten en dit allemaal gemeld.
één twee-tal weken later de wagen weer opgehaald om terug te brengen naar de klant,zie ik dat de spiegel rechts niet vervangen is,dus ik ff informeren op het bureel,en daar zeggen ze me:"ja,dat weten we,maar dat mocht niet hersteld van de leasemaatschappij"..:smiley29:
dus als je de wagen afleverd,zeg je dit maar tegen de bestuurder..zo gezegd,zo gedaan..wat de bestuuurder nadien gedaan heeft weet ik verder niet..