Elektronische achterklep

kipkorn

Nieuw lid
dat stukkie plastic van mn volume controle brak bij mij ook spontaan af, ik heb dit gelukkig "eruit" kunnen draaien, en met een goeie lijm weer vast kunnen zetten... voelde wel aankomen dat dit een dure grap zou worden :D
 

Erik_

Lid
Tijdje stil geweest hier, weinig in de auto geweest ook... Maar klep probleem heb ik nog. Is er iemand in de omgeving van Amersfoort die een keer samen met me kan kijken met VCDS?
 

DanielR

Nieuw lid
Goedenavond Erik,

Ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Heb jij jouw achterklep met de 2 nieuwe veren weer werkend gekregen?

Hoor je graag.
 

Erik_

Lid
Hoi Daniel,

Sorry voor de late reactie.

Nee, helaas nog niet, ik heb de dealer er recent ook naar laten kijken, maar daar ook geen uitkomst.
Heb nu nog een berichtje uitstaan bij de verkoper, maar daar verwacht ik niet veel eigenlijk.
Misschien is er bij mij nog wel iets anders stuk, maar ook dat heeft de dealer niet aangewezen...

Voorlopig lijkt het toch de beste optie om gewoon veel euro's voor een originele neer te leggen bij de dealer..
 

EdK

Forumguru
Voorlopig lijkt het toch de beste optie om gewoon veel euro's voor een originele neer te leggen bij de dealer..
Tsja of je kijkt eens even rond op de tweede hands markt
Genoeg schade autos waar ze heel uitkomen en die jij dan weer kunt monteren
Zal je zeker de helft aan euro's schelen....
 

TomT

Nieuw lid
@Erik_ , ik heb net hetzelfde gehad. Mijn topic is nog niet zo oud en heb voor €250 twee nieuwe motoren geplaatst.

Omdat ik zelf in de settings had lopen klooien moest ik deze even terug zetten naar basic, zo gepiept
 
Hoi,

Krijg je met dit probleem helemaal de achterklap niet meer open.
Of kan ie nog wel handmatig open en dicht.
Ik heb die dingen ook maar ben bang dat je natuurlijk een keer heel ongelegen dit probleem gaat krijgen.
 
Bovenaan Onderaan