Elektrische achterklep problemen.

Herperduin

Forumguru
Ook ik heb het idee dat een forum iets is om ervaringen te delen en ook om van te leren. Het leren kan zijn “on topic” en puur op beantwoording van de vraag maar ook soms op de vorm van een bericht en/of taalkundige juistheid. Daarmee naar mijn mening niet “off topic” want naar aanleiding van het topic en de Posts erin.
Leren gaat soms beter met een vorm van humor. Mijn humor is wellicht vaak van een bedenkelijk niveau maar gelukkig ben ik me daarvan bewust :pieker: . Ík ervaar het forum tot dusver als prettig en leerzaam. De kunst is soms ook om door de berichten en boodschappen heen te lezen en ook dingen te leren waar ik in eerste instantie niet naar op zoek was…
 

Japanese Power

Donateur
Ach jongens, de oplossingen zijn allemaal al in de eerste reacties gegeven, dat het daarna een beetje ontspoort zal de TS een worst wezen. Ik heb de reacties met een glimlach gelezen en soms is het beter een topic zo te laten dan te willen corrigeren.

Maar goed: ik ben geen mod, want die doet het vaak niet goed: zoveel mensen, zoveel wensen.
Ik gok dat er hier weinig leden zijn die daadwerkelijk mod zouden willen zijn.
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
De Oplossing(en) zijn inderdaad gegeven. Topic gesloten. ***Topic op verzoek van TS weer open.***
Ik lees echt alles op dit forum, en reageer zeker niet altijd, en niet direct, als er wat off topic gaat.
Maar het blijft meestal niet bij enkele van die berichten, ze jongen aan als konijnen.
Dan zet ik er een lichte waarschuwing in (#13 hierboven), maar dan gaat het toch nog even door.
 
Laatst bewerkt:

Sjees20123

Nieuw lid
Beste Skoda rijders en docenten. ,

Ik heb mijn lijst van specificaties eens doorgenomen en ik heb inderdaad de optie 4E6 Comfortopening achterklep ( virtueel pedaal)
Heeft nog nooit gefunctioneerd. tenminste openen is mij nog niet gelukt.
Iedereen bedankt voor zijn bijdrage en de taallessen . Ik weet nu waar ik het moet zoeken.
Fijne dag gewenst
 

haassie

Forumguru
Wanneer het echt hinderlijk is kun je comfortsluiten volgens mij ook uitschakelen haha (vinkje in menu)…bij mij is het andersom waarbij ik soms wat “dance moves” moet maken om het te laten werken. De perfecte plek nog niet gevonden zeg maar.
 

Sjees20123

Nieuw lid
Haasie..... dank voor je tip. ik ga het comfort sluiten uitzetten proberen. En mister Seat :giggle: ook bedankt voor je waardevolle bijdrage
post kan wat mij betreft nu gesloten worden Peter
 
Bovenaan Onderaan