Elegance 2001 of Creation 2004

Stripedkrijn

Forumguru
@Canon-Eye . Betreft de Messerschmitt. Ik meen dat daar een JLO 175cc tweetakt motor in zat. JLO maakte ook motorfietsen. Later werd dat 200cc. Als je dat als motoren ontwerper goed uitkient, door bv de ontsteking dubbel uit te voeren voor linksom of rechtsom draaien, dan kun je in principe tweetaktjes twee kanten uit laten draaien en zó met een eenvoudige versnellingsbak tóch achteruit rijden.
Later kwamen er zwaardere motoren. De Messerschmitt Tiger had zelfs 400cc en was bloedsnel. Had trouwens toen 4 wielen.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb 'm niet gekocht - na een rondje in de omgeving van Brielle was ik hiervan voorgoed genezen.
Als ik zie voor welke prijzen er nu een paar te koop staan op Autoscout24 had ik 'm natuurlijk wél moeten kopen voor die 1500 gulden die er toen voor gevraagd werd.
Maar ja, dat was toen ook bijna 5 maanden brutosalaris, dat zette je niet zomaar in de schuur...:D
 

Desperado

Forumguru
Vind het eerder leuk om zo iets te doen.
Naar land van herkomst van zo een auto te gaan en dan daar bij een dorpsgarage een Skoda te Laten maken.
Voor jouw moet perse een superb 2018 zijn begrijp ik...maar dat hoeft voor mij echt niet....
En ja: tuurlijk hebben oudere auto’s allemaal “kwaaltjes”.Heb zelf totaal geen prettig gevoel bij hele jonge auto’s.
Doe maar een “oudje”
Ik denk dat je @Peter-036 verkeerd begrijpt. Hij bedoelt dat je met een auto die mogelijk niet in orde is helemaal naar Tjechië wilt rijden.
 
Bovenaan Onderaan