hoe heten deze velgen??? daar is @Dennis Nijholt erg benieuwd naar 
zag net dat @Dennis Nijholt onder zijn vraag een toevoeging gedaan had dat hij het al wist.... namelijk Pictoris velgen 7.5J 18" met 225/40/18 banden 
Vanmorgen is ook die van mij dichter bij de aarde gekomen.
Verschil van 30%... Toch wel redelijk de moeite.waarom zou je er bewust voor jouw voertuig verkeerde veren onder leggen? Die 1 cm verschil maakt ook niets uit, het rijgedrag zal er namelijk nadelig door beïnvloed worden.
Stel dat..... Ik zou het risico gewoon niet nemen, als die veer niet bedoeld is voor deze auto is de kans gewoon groot dat het rijgedrag er niet beter op wordt....Verschil van 30%... Toch wel redelijk de moeite.
En stel dat het geen verschil maakt, hoe kan het dan wel een verschil maken in rijgedrag?

Waar schreef ik wat?Maar het kan toch niet zo zijn dat het op het ene moment geen verschil maakt en op het andere moment wel. Dat is in feite wat @Corné de Kluijver schreef.
waarom zou je er bewust voor jouw voertuig verkeerde veren onder leggen? Die 1 cm verschil maakt ook niets uit, het rijgedrag zal er namelijk nadelig door beïnvloed worden.