Eibach verlagingsveren Octavia (Combi) ?

MaRco2

Forumguru
:deuk::deuk:
1098166_572481532816656_189008813_n.jpg



Foto van voor de verlaging.:maakmegek::banghead::sterretjes::tegek:
 

MaRco2

Forumguru
Oh de stickers en emblemen op de klep zijn er al máánden vanaf (in ruil zitten er weer andere stickers op de achterruit :).
 

MaRco2

Forumguru
Zijn van fabrikant TSW type TSR Suga (zie handtekening) een soort titaniumgrijs. Liep ze letterlijk tegen het lijf op een veiling (nieuw in doos, zonder banden) zijn blijkbaar blijven liggen na een failissementsverkoop van een Profile Tyre Center in Valkenswaard ofzo.

Waren exact de juiste maat!
 

MaRco2

Forumguru
Ik ben er ook erg blij mee, was in eerste instantie uit op een 16" Greenline setje, maar dat is veel te iel (ziet er niet uit).

Gezien de vele complimenten on the road, vallen ze i.c.m. het blauw wel goed in de smaak, beter dan de 18" zomerset, zou ik bijna zeggen.:)

Gaan er toch weel z.s.m. onderuit.:) Het is zulk lekker weer (net buiten zitten lunchen in de tuin zonder jas).
 

Peterar

Nieuw lid
Ze lijken op het setje wat ik onder mn vorige auto had. Ik vind het bijzonder mooie velgen (mooier dan de zomerset inderdaad :pardon:). Goeie smaak ;)
35 euro voor uitlijnen is trouwens wel heul goedkoop!
 

MaRco2

Forumguru
Op de zaterdag ná Antera (en twee klantenbezoekjes daar tussenin) hadden ze geen tijd meer, in de week daarna weer wel toen ik in de buurt was.:) Is toch 200 km van huis.
 

MaRco2

Forumguru
Aanvulling: de winterset heeft al een lagere ET waarde (ET45) en staat net iets mooier naar buiten.

Heb op de laatste aanwinst ('91 MR2) i.v.m. enorme pannekoekenremschijven (330 mm 8 pots klauwen, heeft 1.900 euro gekost... volgens de fakturen) ook een spacersetje voor zitten en dat is geen succes... bij elke drempel hoor je het kunststof 'kraken', gek genoeg meer als de boel nog koud is. Maar dit spul gaat er toch vanaf voor een setje gereviseerde upgrade OEM set.
 

VWim

Forumguru
Kraken als het koud is?? Klinkt meer als een droog draagarmrubber of kapot stabilisatorstangrubber
 

MaRco2

Forumguru
Ja, zou je denken, maar gezien het feit dat er zó enorm veel vervangen is (€ 33.000 aan fakturen sinds 2001 incl. aanschaf dat weer wel, alles bij de dealer in Den Bosch laten doen), maar ik moet hem nog een keer op de brug zetten.:) Kunnen ook de veerpootlagers zijn (is een gok, heb ik in 15 jaar MR2 nog nooit gehad, anderen wel).
 
Bovenaan Onderaan