Eibach verlagingsset, welke van de twee?

Yorick

Senior Member
@Fabiola347 Het gaat wat langer duren, er wordt een nieuwe afspraak gemaakt. Is afgezegd i.v.m. prive omstandigheden. Je verneemt wel van mij als het gemonteerd is, de set ligt hier in de garage.
 

JeSko

Forumguru
Iemand een idee of de auto nog wat zakt na verloop van tijd of is dit het? Mij werd bij de bandenboer verteld dat ze nog wel een stukje zakken, en als ik de foto's van de Fabia van @Fabiola347 en de Sup van @Tuulster bekijk lijken die me ook iets lager dan mijn SuperB.

Vind hem zoals hij nu staat goed, is ook nog makkelijk rijden zo met vluchtheuvels, benieuwd of hij nog zakt dus en/of het dan nog anders rijden word. Wil er nu wel echt andere velgen onder, iets moderner, deze worden dan de wintervelgen denk ik.
 
Laatst bewerkt:

Fabiola347

Actief lid
Ik heb niet echt het idee dat hij nog aan het zakken is. Heb ze nu ruimere tijd eronder, volgends mij blijft het zo.

Ik ben er heel blij mee, ja hij is iets stugger, maar ja.. als dat alles is. De wegligging is beter, het ziet er een stuk beter uit. Dus kortom een kleine - een hele grote +
 

Antera

Donateur
Als het eibach is zakt hij zeker niet verder. Na montage en een stuk rijden staat hij nagenoeg altijd op de definitieve hoogte
 

Yorick

Senior Member
Zoals jullie ondertussen van mij wel gewend zijn kan het even duren :)

De auto is eindelijk verlaagd en uitgelijnd. Dat laatste was hard nodig :) aan de voorkan, aan de achterkant is helaas niks te veranderen.
 

Yorick

Senior Member
@JeSko Speciaal gemaakt in het donker :pieker:

full


Hopelijk is het een beetje te zien.
 

JeSko

Forumguru
Achteraan valt weg in het donker maar vooraan zie ik het wel goed hoor :thumbsup: bedankt voor de moeite :jaja:

Edit: heb wat liggen spelen met het contrast en zie het nu beter.
 

Yorick

Senior Member
@JeSko Absoluut en het rijdt een stuk prettiger maar dat is natuurlijk persoonlijk :)
Alleen jammer van de velgen...haha.
 

JeSko

Forumguru
@Yorick

Er moet wel wat moois te vinden zijn voor je Fabia qua velgen zonder daarvoor heel veel uit te geven? 16 mss 17 inch, zou hem inderdaad helemaal afmaken. Vind zelf de Eibach onder mijn Sup ook beter rijden, alleen vluchtheuvels doe ik nu nog rustiger, om de dempers wat te sparen :)

Zoiets zou vet staan ;) IMG_6434.jpg
 

JeSko

Forumguru
Tuurlijk snap ik wel @Yorick , ik weet wat het is om het met een beperkter budget te doen, het is dat ik een absolute luiwammes ben die geen andere hobby's of interesses heeft, anders zou ik het geld er ook niet aan uitgeven :D
 
Bovenaan Onderaan