Eibach verlagingsset, welke van de twee?

JeSko

Forumguru
Kijk dat zijn nu is duidelijke voor en na foto's :thumbsup:prachtige Fabia btw! Dit is dus met enkel veren verlaagd? 30mm? Erg strak hoor:thumbsup:
 

JeSko

Forumguru
Top! Ik heb er ook liggen, klaar om te monteren, mag echter niet door de Corona maatregelen in BE momenteel --> niet essentiële verrichtingen. :cry: moet dus nog effe geduld hebben pff.
 

EdK

Forumguru
Tsja maar volgens mij rij jij wel zo nederland in , dus had allang een afspraak met antera gemaakt...:pieker:
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Nu de grens over voor zoiets is vragen om gesnapt te worden, kostprijs, 250 euro meteen te betalen, en mogelijks rechtszaak aan je been. Kameraad van mij zijn broer heeft het voor gehad, en ze menen het hoor de flikken. Zaten met drieën in de auto, niet essentiële verplaatsing, 250 euro pp.

Ga deze week wel eens polsen bij mn bandenboer, keuring na ongeval is iig terug open.
 

EdK

Forumguru
Collega moest afgelopen week ook België in voor storing !
Nu hebben wij ontheffings formulieren , maar hij heeft een 20 min in de file gestaan en toen gecontroleerd en mocht door !
Op terugweg , dus België uit werd er NUL gecontroleerd ....
Dus tsja Nederland rij je zo in, alleen daarna moet je hier in NL logeren tot je weer België zonder problemen weer in kunt...:D
Maar logeren in NL is toch geen straf ??:nono::pardon:
 

JeSko

Forumguru
Bedankt @Tuulster ! Allemachtig wat een verschil, zo moet het gewoon zijn, bedankt hiervoor:thumbsup: nu heb ik nog minder geduld:tongue: ben ook benieuwd naar het rijden zelf, dat zou ook wat strakker moeten gaan met de veren van Eibach.
 

Tuulster

Forumguru
Rijden gaat echt beter worden maar zeker de looks zijn top. Die paar cm maken echt verschil :D

Atom zijkant 3-1.jpg

upload_2016-1-3_0-2-8.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Yorick

Senior Member
@Fabiola347 Ziet er goed uit, ik ben eind deze week aan de beurt.
Helaas is iemand zo vriendelijk geweest de bumper aan de voorzijde mee te nemen met een trekhaak, zonder briefje uiteraard. Dus dat kan er binnenkort ook nog wel bij.... bah.

Hoe heb je dat rode biesje er zo mooi op gekregen bij de gril?
 

Fabiola347

Actief lid
Oei oei,
Dat zijn altijd van die rotdingen.
Kan altijd gebeuren, maar laat een briefje achter., Dan is er niks aan de hand.

Is gespoten op de grill.
Als je de Zwarte grill hebt kun je hem erop spuiten met een spuitbus, is niks voor aan.
Maar je kunt hem ook bestellen op super Skoda
 
Bovenaan Onderaan