Superb 3 Eibach Pro Kit verlaging voor je Superb 3

Tuulster

Forumguru
Spacers vind ik met 19 inch niet nodig velgen vallen mooi zijn ook 235/40/19 origineel 8j breed

Ik heb weliswaar 18 inch maar de banden en velg maat (breedte) zijn hetzelfde.
Ik zou hem na de verlaging het liefst zo op zijn pootjes hebben willen staan.......

upload_2015-12-7_10-12-29.png
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@Tuulster, als je zoals op de plaatjes wilt, dan ontkom je er niet aan om spacers te plaatsen inderdaad. Ziet er goed uit zo :jaja: :thumbsup:
 

coreza01

Forumguru
En zoals op de plaatjes te zien is, móet het dus mogelijk zijn om de wimpers aan te zetten icm drl :)
Het kan ook zijn dat in dit geval de schakelijk op de parkeerlichten is gezet (een stap verder als "AUTO"), dan branden ze bij mij namelijk zo ;)
 

MrEdge_

Forumguru
Het kan ook zijn dat in dit geval de schakelijk op de parkeerlichten is gezet (een stap verder als "AUTO"), dan branden ze bij mij namelijk zo ;)
Parkeerlicht of stadslicht? Mijn A5 kent alleen uit, auto, stadslicht en aan. Parkeerlicht aan één zijde kan door de richtingaanwijzer aan te zetten en het contact uit als ik me niet vergis.
 

coreza01

Forumguru
Sorry, je hebt gelijk, stadslicht.
Met parkeerlicht doet hij het ook maar dan natuurlijk alleen maar aan een kant, de kant waar naar de richtingaanwijzer staat.
 

Tuulster

Forumguru
@Antera ; ik lees hier opeens dat als de schakeling op stadlicht staat de wimpers aan staan.
Zou onder "Stadslicht" niets te vinden zijn rondom activeren van deze verlichting d.m.v. VCDS ?? :D
 

Antera

Donateur
Daar moet ik idd nog naar gaan zoeken had dit ook begrepen maar helaas komt de S3 niet dagelijk over de vloer om te testen :-)
 

fastpeter

Forumguru
Mark ik app je wel gaan we lekker testen net als vorige keer echter heel snel, bij mijn model zit alles op dus veel af te kijken voor anderen of het wel of niet kan.

Wimpers zijn mooi fel moeten ook overdag kunnen inderdaad we zullen zien komen we zeker te weten uit.
 

Tuulster

Forumguru
@fastpeter, 2 januari lekker testen? :D Dan ben ik met die van mij bij @Antera voor de verlaging en wellicht spacers. Ook heb ik mijn lijstje met aanpassingswensen rondom VCDS aan hem door gemaild.
Zou mooi vergelijken zijn..........;)
 

fastpeter

Forumguru
Ga vrijdag al naar mark veel is al gedaan wat leuk vond maar dat was allemaal al bekend , er is veel meer mogelijk echter dat kost wat meer tijd.
Ga samen met mark en zelf nog eens flink pluizen, maar wimpers aan bij drl moet kunnen
 

Tuulster

Forumguru
Geweldig @fastpeter en @Antera , ik hoor graag wat er uit komt en mogelijk is.
Dit zijn de gadgets waar ik van hou! :dankje: :D
Ik heb de wimpers nog helemaal niet, pakket niet aangevinkt :mad: maar wil ze heeeeeeeeeeeeel graag hebben, vind ze werkelijk prachtig :tegek:
 

undercover140kw

Nieuw lid
Wat zijn de mogelijkheden om een S3 Amb businessline 140kw TDI combi een wat strakker weggedrag te geven? Rechtuit over de autobahn gaat prima, echter bij hobbels in een bocht of bij drempels is hij iets te comfortabel . Ben intussen 7500km verder en wil hier misschien toch wat aan doen.
 

Tuulster

Forumguru
Overigens voor de twijfelaars rondom verlagen en de gevolgen voor het comfort, ik heb er inmiddels al weer ruim 150km mee gestuurd en mijn voorlopige conclusie is:
  • Absoluut geen enkel comfort verlies
  • Ligt een stuk strakker in de bochten, zeker de lange flauwe waarin de Superb nogal eens een beetje kon deinen.
 

Brightstar1981

Forumguru
@Tuulster
Is dat wel intressant in mijn geval ?
Zie optie
ROUGH ROAD PACKAGE I (Versterkte vering, zonder carterbescherming of bescherming van het onderstel tegen steenslag)
Of zou ik in mijn geval er ook niet naar kijken en hem toch verlagen
?
 
Bovenaan Onderaan