MennoW
Forumguru
ps wordt tijd voor een mooie meeting in de winter en daarna in het voorjaar om al die mooie bolides weer bij elkaar te zien wat zeggen jullie
Ergens in februari, dan heb ik nog even de tijd om na aflevering aan de slag te gaan.

ps wordt tijd voor een mooie meeting in de winter en daarna in het voorjaar om al die mooie bolides weer bij elkaar te zien wat zeggen jullie

Het kan ook zijn dat in dit geval de schakelijk op de parkeerlichten is gezet (een stap verder als "AUTO"), dan branden ze bij mij namelijk zoEn zoals op de plaatjes te zien is, móet het dus mogelijk zijn om de wimpers aan te zetten icm drl![]()

Parkeerlicht of stadslicht? Mijn A5 kent alleen uit, auto, stadslicht en aan. Parkeerlicht aan één zijde kan door de richtingaanwijzer aan te zetten en het contact uit als ik me niet vergis.Het kan ook zijn dat in dit geval de schakelijk op de parkeerlichten is gezet (een stap verder als "AUTO"), dan branden ze bij mij namelijk zo![]()
Dan ben ik met die van mij bij @Antera voor de verlaging en wellicht spacers. Ook heb ik mijn lijstje met aanpassingswensen rondom VCDS aan hem door gemaild. 
maar wil ze heeeeeeeeeeeeel graag hebben, vind ze werkelijk prachtig